Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@13:49:56 GMT

مهران غفوریان از بیمارستان مرخص شد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۰۰۶۸

مهران غفوریان از بیمارستان مرخص شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، احسان ظلی پور تهیه کننده سریال «نیسان آبی» درباره آخرین وضعیت مهران غفوریان بیان کرد: مهران غفوریان بعد از عمل جراحی که با موفقیت انجام شد وضعیت خوبی داشت و امروز هم از بیمارستان مرخص شد.

وی همچنین یادآور شد: غفوریان امروز با تشخیص پزشکان از بیمارستان مرخص شد اما باید دو هفته استراحت مطلق باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظلی پور در پایان گفت: به گفته پزشکان غفوریان بعد از دو هفته می‌تواند حرکت کند.

مهران غفوریان سر صحنه سریال نیسان آبی دچار مشکل قلبی شد و به گفته ظلی پور برخی از سکانس‌های این سریال با حضور او باقی مانده که سریال را فعلاً تا بهبود کامل حال این بازیگر متوقف کرده‌اند.

پربیننده ترین سیلی‌خوردن استاندار جدید آذربایجان شرقی! +فیلم چهره جدید الهام حمیدی + عکس دلیل سیلی زدن به استاندار آذربایجان شرقی چه بود؟ تفریحات لاکچری بابک جهانبخش و همسرش + عکس ماجرای فلج شدن فک سحر جعفری جوزانی به کجا رسید؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مهران غفوریان مهران غفوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی

 ستاره با اشاره به اینکه سال گذشته همه افراد فوت شده ناشی از حوادث کار در آذربایجان شرقی بودند مرد بودند گفت: از این تعداد ۴۹ نفر به علت سقوط از بلندی، ۲۵ نفر براثر اصابت جسم سخت، ۱۳ نفر بر اثر برق گرفتگی، چهار نفر بر اثر خفگی، چهار نفر به علت غرق شدن و پنج نفر بر اثر سوختگی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه تعداد مصدومان حوادث ناشی از کار نیز در استان هفت درصد افزایش یافت اظهار کرد: در این بازه زمانی یک هزار و ۵۰۱ نفر بر اثر مصدومیت حوادث ناشی از کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۴۸ نفر زن و بقیه مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: در اسفند ماه سال گذشته ۱۰ نفر به علت حادثه کاری فوت کردند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۲ نفر افزایش یافت.

ستاره ادامه داد: در ماه مذکور ۱۱۱ نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که پنج نفر از آن‌ها زن بودند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • خاطره بامزه جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان (فیلم)
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری