Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@06:53:22 GMT

آماده تر از مسی و رونالدو؛ مدعی جدید توپ طلا! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۱۱۰۶

آماده تر از مسی و رونالدو؛ مدعی جدید توپ طلا! (عکس)

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول در این فصل به اندازه کریستیانو رونالدو در اولدترافورد موفق به گلزنی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در نیمه اول دیدار مقابل منچستریونایتد فوق العاده ظاهر شده و چهار بار دروازه حریف را باز کرده است. گل اول مرسی سایدی ها روی پاس عمقی محمد صلاح و ضربه دقیق نبی کیتا در موقعیتی تک به تک به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این همکاری در دقیقه 38 بار دیگر تکرار شد و این بار ارسال زمینی نبی کیتا از سمت راست با ضربه دقیق و تمام کننده محمد صلاح از مرکز محوطه همراه بود و لیورپول به گل سوم هم دست یافت.

 

اما این پایان کار نبود و در اوقات اضافی نیمه اول محمد صلاح با ضربه ای زمینی به گوشه دروازه موفق به زدن گل چهارم هم شد تا نتیجه فوق العاده ای برای تیم یورگن کلوپ در استادیوم اولدترافورد ثبت شود. محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول موفق به زدن گل سوم و چهارم تیمش در دیدار مقابل منچستریونایتد شد تا نشان دهد در دوران اوج قرار دارد.

 

حالا محمد صلاح در 10 بازی متوالی در همه رقابت ها در ترکیب لیورپول موفق به گلزنی شده است. از ابتدای فصل 18-2017، محمد صلاح پس از کریستیانو رونالدو (آوریل 2018)، دووان زاپاتا (ژانویه 2019) و روبرت لواندوفسکی (سه بار در مقاطع مختلف)، چهارمین بازیکن در بین پنج لیگ بزرگ اروپا است که به چنین دستاورد فوق العاده ای دست یافته است.

 

همچنین محمد صلاح با گلزنی در این دیدار برابر منچستریونایتد، با 106 گل و بالاتر از دیدیه دروگبا، تبدیل به بهترین گلزن آفریقایی تاریخ لیگ برتر هم شد. همچنین فقط دنیل استوریج با گلزنی در هشت بازی بین نوامبر 2013 و فوریه 2014 در دیدارهای متوالی در لیگ برتر برای  لیورپول موفق به گلزنی شده و محمد صلاح هفته بعد می تواند به رکورد این بازیکن نیز دست یابد.

 

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در هفته های اخیر بارها محمد صلاح را بالاتر از ستاره ای مانند لیونل مسی لایق دریافت جایزه توپ طلا خوانده و به نظر این ستاره مصری نیز از مدعیان جدی دریافت این جایزه در سال 2021 باشد.

 

 

 

 

 

 

تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو لیورپول لیونل مسی پاری سن ژرمن محمد صلاح منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو لیورپول لیونل مسی پاری سن ژرمن محمد صلاح منچستر یونایتد محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال هفته گذشته در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برابر استون ویلا به میدان رفت و با دو گل برابر این تیم شکست خورد تا صدر جدول را به منچسترسیتی واگذار کند و نتوانست از باخت لیورپول برابر کریستال پالاس به سود خودش استفاده کند. 

این شکست باعث شد که شاگردان پپ گواردیولا با دو امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال و لیورپول در صدر جدول قرار بگیرد و حالا این دو تیم باید در چند بازی باقی مانده به لغزش آنها امیدوار باشند تا فرصت بالا بردن جام قهرمانی در این فصل را به دست بیاورند. 

الکساندر آرنولد در گفتگو با اسکای اسپورت و در پاسخ به سوالی درباره شکست این حریف قدرتمند اظهار داشت:« اگر دیدارها برعکس برگزار می‌شود و بازی آرسنال اول بود و ما پس از آنها به میدان می‌رفتیم، شاید شرایط و ذهنیت آنها متفاوت پیش می‌رفت. 

همه چیز به روحیه و ذهنیت بازیکنان بستگی دارد. من فکر می‌کنم که نتیجه و باخت ما روی نتیجه بازی آرسنال تاثیر گذاشت. آنها احتمالا بیش از حد هیجان زده شدند و فکر کردند که فرصت بسیار خوبی دارند و باید هر طور شده از آن استفاده کنند که این اتفاق رخ داد.»

دیگر خبرها

  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏
  • گلر سپاهان، سد راه محمد عمری (عکس)
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • رکورد تاریخی ال‌کلاسیکو در اختیار بازیکنی غیرمنتظره
  • طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!
  • ستاره‌ای که خواب را از چشم بلینگام گرفت
  • یک اتفاق نادر؛ سرخیو بوسکتس برای تیمش گل می‌زند! + عکس