Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@19:12:28 GMT

حسینی: ارتباط دولت و مجلس باعث پیشرفت کشور می شود

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۱۳۲۴

حسینی: ارتباط دولت و مجلس باعث پیشرفت کشور می شود

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور بعد از ظهر امروز یکشنبه دوم آباد ماه در همایش نخبگان فرهنگی ، علمی و اجتماعی که در گلزار شهدای گمنام شهرستان قرچک برگزار شد، اظهار کرد: ولادت پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق را خدمت مردم دیار ۱۵ خرداد تبریک عرض می‌کنم ، ولات پیامبر اکرم و امام جعفرصادق در یک روز یک اتفاق نبود بلکه در این ولادت رمز و رازی نهفته است که باید در این خصوص تحقیق و مطالعات زیادی انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: باید در خدمت کردن به مردم و رفع مشکلات مردم ، سعادت و خوشبختی دیگران ، پیشرفت و ترقی جامعه و مردم باید حریص باشیم باید از این فرصت استفاده کنیم و خدمت گذار باشیم ، نباید برای جمع آوری اموال دنیا حریص بود چرا که حرص و طمع دنیوی باعث می شود به بی‌راه رویم.

حسینی بیان کرد: باید با سیره و کلام حضرت محمد(ص) باید آشنا شویم، باید میلاد پیامبر اسلام را در جامعه و منطقه نهادینه کنیم، بنای دولت سیزدهم است که می‌خواهد مردمی باشد و غیر از این نخواهد بود و سفرهای هفتگی رئیس جمهور نشان دهنده همین امر است که از نزدیک مشکلات مردم را درک می‌کند.

وی با بیان اینکه در دولت قبل برای وارد کردن واکسن بهانه تراشی می‌کردند، تصریح کرد: وقتی کار برای خدا باشد و دست از انحصار طلبی برداریم و هدف خدمت به مردم باشد مشکلات حل خواهد شد که نمونه آن وارادت بیش از ۷۵ میلیون دز واکسن در کمتر از ۷۰ روز است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ارتباط دولت و مجلس باعث پیشرفت کشور می شود ، باید با اتحاد و همدلی چرخه اقتصادی را به حرکت در آورد.

حسینی بیان کرد: باید محصولات و تولیدات داخلی را به کشورهای همسایه و کشورهای شرقی صادر کنیم، صادرات و فروش محصولات باعث به‌حرکت در آمدن چرخه های اقتصادی می شود.

وی گفت: در جنگ سوریه شما دیدید که نیروی هوایی روسیه در کنار جمهوری اسلامی ایران بود و دانشمندان و پژوهشگران اقتصادی اعلام کردند که اقتصاد شرق در حال توسعه و پیشرفت است، باید ارتباط تجاری کشور را به سمت شرق گسترش دهیم تا از بن بست تحریم خارج شویم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: داشتن رابطه با کشورهای شانگهای باعث می شود تا نگاه به غرب از بین برود، باید با کشورهایی قرار داد همکاری ببندیم که با عوض شدن رئیس جمهوری پیمان نامه ها از بین نرود نمونه بارز آن توافق برجام است که با عوض شدن رئیس جمهوری توافق نامه برجام نیمه کاره ماند.

حسینی در ادامه گفت: در انتصاب ها و انتخاب ها برای پست های کلیدی افرادی انتخاب می شوند که دلسوز و مردمی باشد و از مشکلات مردم آگاهی داشته باشند، در خصوص انتصابات افراد با ارائه برنامه و بعد از بازنگری و بحث و تبادل نظر انتخاب می شوند.

وی افزود: راه سخت و دشواری در پیش داریم، ولی با اراده سخت در پی حل مشکلات مردم هستیم و از همه مردم می‌خواهیم که کمک حال دولت باشند تا از این بحران به زودی عبور کنیم.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: در مراسم تکریم و معارفه استاندار آذربایجان فردی اقدام به جسارت به یک فرد نظامی کرد که کسی که در دفاع مقدس و سوریه کارنامه درخشانی داشت اما این مسئول اقدام ناشایست این فرد را بخشید و از آن گذشت کرد./ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: دولت و مجلس حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید قالیباف بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از خانه ملت محمدباقر قالیباف افزود: دولت و مجلس باید در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند.

وی تصریح کرد: لازم است دو قوه به یک تصمیم مشترک برسند تا از این قوای مجریه و مقننه یک حرف شنیده شود.

این جلسه صبح امروز با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، فرزین رییس کل بانک مرکزی، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، سیدشمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید، اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و حجت الاسلام بحرینی و محسن زنگنه از نمایندگان اقتصاددان مجلس و تعدادی از کارشناسان مرکز پژوهش ها در دفتر رئیس مجلس برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • رئیس جمهور: برای مردم پاکستان که از ظلم رژیم صهیونیستی به ستوه آمده‌اند احترام قائلیم
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم
  • تاکید قالیباف بر اتفاق‌نظر دولت‌ومجلس برای مشکلات ارزی
  • قالیباف : مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده
  • رئیس‌جمهور: همه بخش‌های حاکمیتی ملزم به اجرای قانون عفاف و حجاب هستند
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است
  • تاکید قالیباف بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی