Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود یگانه شامگاه امروز در بازدید از مجتمع قصرچوبی در منطقه گردشگری ازناو خلخال اظهار کرد: این مجموعه گردشگری و رفاهی با سرمایه‌گذاری بیش از 50 میلیارد تومان در منطقه گردشگری ازناو راه اندازی شده که اشتغال بیش از 30 نفر را به دنبال داشته است.

وی افزود: مشکل زیرساخت‌های این مجموعه گردشگری و رفاهی رفع و برای برق‌رسانی به این مجموعه و سایر زیرساخت‌ها حمایت‌های دولت در منطقه با نظارت میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان خلخال انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری خلخال بیان کرد: از محل تسهیلات دولتی نیز بیش از ۵ میلیارد تومان به این سرمایه گذار تسهیلات دولتی پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: این مجموعه یکی از زیباترین مجموعه‌های گردشگری شهرستان خلخال با سازه‌های چوبی بوده که سرمایه‌گذار طرح تلاش کرده از صفر تا صد آلاچیق، واحدهای بوم‌گردی از چوب و امکانات کامل هتلینگ در اختیار گردشگران قرار دهد.

یگانه با قدردانی از سرمایه گذار بخش خصوصی این مجموعه تصریح کرد: 2 تالار و 2 مجموعه بزرگ پذیرایی و اقامتی در این مجتمع برای حضور گردشگران راه اندازی شده و مجتمع در نوع خود در استان اردبیل و شمالغرب کشور از مجموعه‌های فاخر است.

سرپرست فرمانداری خلخال با اشاره به ایجاد سایر زیرساخت‌ها در منطقه گردشگری ازناو بیان کرد: ساخت هتل ۵ ستاره، اردوگاه بزرگ تفریحی اقامتی امام خمینی(ره) در خلخال و پروژه بزرگترین پل معلق خاورمیانه ازدیگر زیرساخت‌های گردشگری در حال اجرا در این منطقه است.

گفتنی است؛ در کنار مجموعه قصر چوبی ازناو، مجموعه نمایشگاه فاخر فرش دستباف و تابلو فرش و صنایع دستی در معرض دید گردشگران حاضر در این مجموعه قرار گرفت.

منطقه گردشگری ازناو در جنوب شهر خلخال و چشمه ازناو در فاصله ۵ کیلومتری از آن و در نزدیکی جاده اسالم قرار دارد و شامل کوه ازناو، چشمه ازناو و باغ‌های مفرح بوده و همه ساله پذیرای خیل عظیمی از گردشگران است.

منطقه نمونه گردشگری ازناو، با وسعت ۲۵۰ هکتار دارای اقلیم سرد و معتدل است. بلندترین نقطه این منطقه قله ازناو است .در پای این کوه چشمه ای به همین نام، سبب ایجاد مناطق بکر و زیبا گردیده است.این سرچشمه زیبا که در کنار روستای خوجین بر قامت خلخال تکیه کرده‌است با چشمه‌های جوشان و فعال و دبی آب ۴۰۰ لیتر در ثانیه یکی از پر آب‌ترین چشمه‌های استان اردبیل است.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: ازناو سرمایه گذاری گردشگری خلخال منطقه گردشگری ازناو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از مزایده پنج خودروی خارجی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی خبر داد و گفت: در چند روز آینده املاک این متهم نیز به مزایده گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی ملک‌حسینی، امروز _چهارشنبه، پنجم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده در دستگاه قضائی استان کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکل سپرده‌گذاران صندوق کثیرالشاکی شهرستان بهمئی اظهار کرد: در مرحله کنونی تعداد پنج دستگاه خودروی خارجی مربوط به متهم که در نقاط مختلف کشور و در دست برخی از منسوبان وی بود، شناسایی و به استان منتقل شد تا اینکه با مزایده آنها بتوانیم بخشی از اموال سپرده‌گذاران این صندوق کثیرالشاکی را به آنها پرداخت کنیم.

وی افزود: این کار در نوع خود فوق‌العاده بود و این اقدام برای رضایت خاطر مردم، قبل از صدور حکم و اجرای احکام صورت گرفته‌است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: این پرونده همچنان در دادسرا است و سعی ما بر این است که بتوانیم به دور از هرگونه بروکراسی اداری تا آنجا که می‌شود، مشکل سپرده‌گذاران را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه این پرونده مهم‌ترین پرونده اقتصادی در دادسراهای استان کهگیلویه و بویراحمد است، تصریح کرد: پرونده به‌صورت ویژه و با نظارت شخص دادستان، معاون دادستان و بازپرس در دستور کار قرار دارد.

ملک‌حسینی با اشاره به فروش سهام صندوق، خاطرنشان کرد: اقداماتی در این زمینه در تهران انجام داده‌ایم، ملاقات‌هایی با مسئولان بورس داشته‌ایم اما به دلیل شرایط کنونی بورس، با وجود دو مرتبه مزایده خریداری برای فروش سهام نبوده است، اما با این حال تلاش‌های خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم مرحله به مرحله به صورت عادلانه بخشی از سپرده‌ها را به سپرده‌گذاران برگردانیم.

وی با بیان اینکه چند روز آینده نیز مزایده چند ملک مربوط به متهم در بهمئی، انجام می‌شود، گفت: این مزایده شامل چند زمین و واحد مسکونی خواهد بود، همچنین اگر شخصی خریدار کل سهام این صندوق باشد، می‌تواند به دادسرای مرکز استان مراجعه کند.

کد خبر 747539

دیگر خبرها

  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • سرمایه گذاری ۳۶۰ میلیاردی بخش خصوصی در بناهای تاریخی
  • سعدی؛ میزبان رویداد هنری گل، مرغ و خوشنویسی شد
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • «اخلاقی» سرپرست میراث فرهنگی استان سمنان شد