Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه «فایننشال تایمز» از تصمیم اتحادیه اروپا برای بازگرداندن هیات دیپلماتیک خود به کابل پایتخت افغانستان خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیا الیوم، روزنامه «فایننشال تایمز» از تصمیم اتحادیه اروپا برای بازگرداندن هیات دیپلماتیک خود به کابل خبر داد.

بر اساس این گزارش، اتحادیه اروپا تصمیم دارد به منظور افزایش تماس‌ها با طالبان، ظرف یک ماه آینده هیات دیپلماتیک خود را به پایتخت افغانستان بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق گزارش فایننشال تایمز، هیاتی از اتحادیه اروپا ماه گذشته به منظور بررسی بازگرداندن هیات دیپلماتیک این اتحادیه، به افغانستان سفر کرده است.

طالبان ماه سپتامبر گذشته از کشور‌های جهان خواسته بود که سفارت‌های خود در کابل را بازگشایی نمایند.

سخنگوی کمیساریای امور خارجی اروپا ماه آگوست گذشته از خارج کردن تمام کارمندان هیات دیپلماتیک اتحادیه اروپا به همراه خانواده آن‌ها از افغانستان خبر داده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تایمز دیپلماتیک اروپا هیات دیپلماتیک خود اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه: افغانستان برای کسب جایگاه بین‌المللی خود تلاش کند

سفیر ترکیه در کابل با تأکید بر توجه مقامات طالبان به مسئله آموزش گفت زمان آن رسیده که افغانستان برای کسب جایگاه بین‌المللی خود تلاش کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «جنک اونال» سفیر ترکیه در کابل طی مراسم بنیاد معارف ترکیه که در آن سفیر آذربایجان، برخی از چهره‌های طالبان و بازرگانان نیز حضور داشتند، گفت: پس از سال‌ها جنگ، حالا زمان آن فرا رسیده است که افغانستان برای کسب جایگاه بین‌المللی خود تلاش کند.

وی افزود: مردم افغانستان توانمند هستند و از عهده این مشکلات نیز برمی‌آیند و ترکیه نیز در این زمینه کنار مردم افغانستان خواهد ماند.

سفیر ترکیه در ادامه تأکید کرد آنکارا در کنار سایر کمک‌هایش به افغانستان، در بخش آموزش نیز به این کشور کمک کرده است و از مقام‌های طالبان خواست تا نسبت به فراهم کردن زمینه آموزش در افغانستان توجه جدی کنند.

سفیر ترکیه: مخالفان طالبان حق فعالیت در خاک ما را ندارندهمکاری بین دانشگاهی محور گفتگوی سفیر ترکیه و رئیس دانشگاه کابلسفیر ترکیه: مبارزه افغانستان با مواد مخدر جدی است

اونال گفت: برای رسیدن به هدف و آینده درخشان، علم و دانایی مهم است و من فکر می‌کنم که مسئولان افغانستان هم به این موضوع توجه کنند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • توافق تجاری افغانستان و پاکستان
  • توافق وزرای اروپایی برای کاهش خشم کشاورزان
  • نشست دوجانبه مقامات طالبان و پاکستان
  • کنفرانس بین‌المللی مهار آب در افغانستان
  • حکمتیار از اقامتگاه دولتی خود منتقل شد
  • به دنبال حل مشکل آبی کابل هستیم
  • واکنش آمریکا به تصمیم نتانیاهو برای لغو سفر هیات اسرائیلی به واشنگتن
  • هیات تجاری پاکستان وارد کابل شد
  • معاون وزارت تجارت پاکستان وارد کابل شد
  • ترکیه: افغانستان برای کسب جایگاه بین‌المللی خود تلاش کند