Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال عصر امروز و در دیداری از هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور مقابل ذوب‌آهن اصفهان صف‌آرایی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هفته دوم لیگ برتر فوتبال امروز (دوشنبه) با انجام چهار دیدار پیگیری خواهد شد. جایی که استقلال میهمان ذوب‌آهن خواهد بود و تراکتور در اولین مسابقه خانگی خود در لیگ بیست‌و‌یکم، به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زیر نگاهی به چهار دیدار امروز می‌اندازیم:

* هوادار - پیکان

باشگاه هوادار به دلیل اتفاقات دیدار پایانی فصل گذشته در لیگ دسته اول و قطعی برق ورزشگاه غدیر، با حکم کمیته انضباطی از برگزاری سه دیدار خانگی محروم است. حکمی که باعث شده است تا شاگردان عنایتی که نخستین تجربه لیگ برتری خود را در فصل بیست‌و‌یکم تجربه می‌کنند،‌ نتوانند امروز در تهران به مصاف پیکان بروند و به همین دلیل دیدار خانگی هوادار در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

عنایتی و تیمش علیرغم شکست هفته اول مقابل استقلال نمایش خوبی داشتند و حالا به دنبال نخستین پیروزی در لیگ برتر برابر پیکان خواهند بود. در سوی مقابل مجتبی حسینی و شاگردانش در تیم پیکان هم با انگیزه برد وارد میدان می‌شوند. شرایط رقیب تازه لیگ برتری شده آنها و عدم استفاده این تیم از امتیاز میزبانی به تیم پیکان انگیزه و شانس بیشتری برای پیروزی می‌دهد و بعید به نظر می‌رسد شاگردان حسینی این فرصت را به راحتی از دست بدهند.

عنایتی: بازی حساسی مقابل پیکان داریم/ بازی زیبا را فدای نتیجه نخواهیم کرد

* فجر سپاسی شیراز-گل‌گهر سیرجان

فجر سپاسی پس از بازگشت به لیگ برتر، هفته گذشته مقابل نساجی اولین شکست خود را تجربه کرد، اما گل‌گهری‌ها با چهار گل توانستند مقابل تراکتور به پیروزی برسند. شاگردان قلعه‌نویی با شروع طوفانی خود در پایان هفته اول با تفاضل گل بهتر نسبت به تمام تیم‌های لیگ برتری در صدر جدول قرار گرفتند و باید دید جدال سیرجانی‌ها در هفته دوم با نماینده شیراز چه نتیجه‌ای را به دنبال خواهد داشت. روی کاغذ شانس پیروزی شاگردان قلعه‌نویی بیشتر است و باید دید آنها صدر جدول را که دیروز تیم سپاهان با برتری پرگل مقابل نفت مسجد سلیمان از آنها گرفت، پس می‌گیرند یا خیر.

بازی روی چمن نامطلوب ورزشگاه حافظیه باعث تنش بین دو تیم پیش از آغاز بازی شده بود، زمینی که حریف اول آنها در مسابقه امروز خواهد بود.

* تراکتور تبریز - صنعت نفت آبادان

تراکتوری‌ها که هفته گذشته به دلیل بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی نتوانستند از بازیکنان جدید خود مقابل گل‌گهر استفاده کنند و شکست سنگین 4 بر یک را تجربه کردند، حالا و پس از باز شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی، بازیکنان جدید خود را برای دیدار با صنعت نفت در اختیار خواهند داشت. اتفاقی که باعث شده تا فیروز کریمی وعده تیمی متفاوت نسبت به هفته قبل را به هواداران تراکتور بدهد و باید دید عملکرد تراکتور با حضور کامل بازیکنانش در بازی با صنعت نفت چگونه خواهد بود. صنعت نفتی‌ها نیز در حالی به تبریز سفر کرده‌اند که علیرضا منصوریان سرمربی این تیم به دلیل ابتلاع به کرونا و محرومیت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. تیم آبادانی در هفته نخست در خانه با یک گل دیرهنگام از ذوب‌آهن شکست خورد و بدون شک برای جبران آن باخت در دیدار خارج از خانه امروز کار دشواری خواهد داشت.

* ذوب‌آهن اصفهان - استقلال

جدال فاتحان هفته نخست در اصفهان؛ مهدی تارتار در نخستین تجربه سرمربیگری‌اش در ذوب‌آهن در هفته اول مقابل صنعت نفت به پیروزی رسید تا آغاز به کار رسمی‌اش در جمع سبزپوشان اصفهانی با کسب سه امتیازی شیرین باشد، اتفاقی که برای استقلال نیز رقم خورد و این تیم در یک بازی سخت موفق به شکست تیم هوادار شد.

تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال که تاکنون بارها مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند، همواره جدال‌‌های جذابی از خود به نمایش گذاشته‌اند و با حضور مهدی تارتار در اصفهان، به نظر می‌رسد امروز نیز تقابل استقلالی‌ها با یک پرسپولیسی بر جذابیت‌های این مسابقه اضافه کند. ذوب‌آهن و استقلال تاکنون 40 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که آبی‌پوشان 13 بار و ذوب‌آهن 12 بار موفق به شکست حریف خود شده‌اند و نتیجه 15 بازی نیز به تساوی انجامیده است. باید دید مهدی تارتار که فصل قبل در کسوت سرمربیگری پیکان در دو بازی رفت و برگشت دو امتیاز از استقلال گرفت، در بازی امروز راه به جایی خواهد برد یا اینکه او و تیمش دست خالی میدان را ترک می‌کنند.

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال

 

برنامه مسابقات هفته دوم لیگ برتر به شرح زیر است:

* دوشنبه - 3 آبان ماه       
هوادار تهران - پیکان تهران، ساعت 16
داوران: محمدرضا تارخ، حمید سبحانی، یوسف مغروری و فرزاد منصوری

ذوب‌آهن اصفهان - استقلال تهران، ساعت 18
داوران: حسن اکرمی، جلیل شعرانی، حسین مرادی و علی بای

فجر سپاسی شیراز - گل‌گهر سیرجان، ساعت 16
داوران: سیدعلی‌اصغر مومنی، دانیال باشنده، اسماعیل احمدی و احمد محمدی

تراکتور تبریز - صنعت نفت آبادان، ساعت 18
داوران: روح‌الله شریفی، محمد راهی، حمیدرضا افشون و سعاد وفاپیشه 

* چهارشنبه - 5 آبان ماه
آلومینیوم اراک - فولاد خوزستان، ساعت 18
داوران: میثم حیدری، قهرمان نجفی، بهمن عبدالهی و وحید زمانی

 پرسپولیس - نساجی مازندران، ساعت 18
داوران: امیر عرب‌براقی، محمدجواد مداح، امیرمحمد داودزاده و حسین زمانی

دیروز در این چارچوب یک بازی برگزار شد که طی آن سپاهان اصفهان در ورزشگاه شهدای فولاد با سه گل از سد نفت مسجدسلیمان گذشت و دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پدیده مشهد نیز به دلیل عدم حضور تیم مشهدی در زمین مسابقه برگزار نشد.

درخواست رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی برای تغییر زمان دیدار مس - پدیده + نامه

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فجر سپاسی تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال فجر سپاسی تراکتور تبریز ساعت 18 داوران لیگ برتر صنعت نفت باید دید هفته دوم ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۲۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد

به گزارش همشهری آنلاین، صادق ورمزیار تاکید دارد اتفاقات بازی با شمس آذر دیگر نباید برای استقلال تحت هیچ شرایطی تکرار شود. او همچنین با حسرت از توانایی فنی همبازی اسبق خود و پولی که می توانست این روزها کاسب شود نیز حرف زد.

بازی استقلال مقابل شمس آذر قزوین را چطور دیدید؟

بازی استقلال مقابل شمس آذر از باب نتیجه و تداوم صدرنشینی آبی پوشان اتفاق خوبی بود که رخ داد اما به این نکته باید توجه داشت که وقتی قبل از بازی استقلال ،پرسپولیس بازی خود را انجام داده و سه امتیاز حساس خود را برای تعقیب تیم صدر نشین به دست آورده است طبیعی است بچه‌ها با کمی استرس وارد بازی شوند اما با این حال عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند. البته ۱۰ دقیقه پایان بازی که شرایط به سود شمس آذر تغییر کرد اما خدا را شکر برنده بازی استقلال بود.

فکر نمی‌کنید تکرار اینگونه اتفاق باعث از دست رفتن صدر برای استقلال باشد؟

صد در صد همینطور است که شما می‌گویید و اگر در بازی دیگری این اتفاق تکرار شود قطعاً استقلال به بدترین شکل ممکن تنبیه خواهد شد. حتی می‌توان گفت در بازی با شمس آذر اگر بازی چند دقیقه دیگر ادامه ‌داشت، ممکن بود استقلال گل سوم را دریافت کرده و در خانه مقابل تیم قزوینی متوقف شود اما باز هم درود به شرف بازیکنان استقلال صدر جدول را تا به اینجای کار حفظ کرده‌اند اما برای بازی‌های بد باید با حواس جمع‌تری بازی کنند.

با خوردن دو گل در کمتر از سه دقیقه دقیقه فکر نمی‌کنید استحکام خط دفاع استقلال زیر سوال رفت؟

اتفاقا استقلال در بحث دفاعی خوب است اما در آن دقایق تمرکز لازم را برای مدیریت بازی از دست دادند. مشخصا خط دفاع استقلال از بهترین‌های لیگ این فصل است اما در آن چند دقیقه که مورد اشاره است به نظرم تمرکز کادر فنی و بازیکنان کم شد و در چنین شرایطی طبیعی است که از این عدم تمرکز آسیب ببینند که البته دیدند.

استقلالی‌ها هنوز در فضای مجازی از گل آفسایدی که پرسپولیس مقابل ملوان به ثمر رساند شاکی هستند و معتقدند اگر داور به درستی سوت می‌زد، اختلاف امتیاز استقلال با پرسپولیس الان به عدد ۳ می‌رسید. نظر شما چیست؟

اینگونه اتفاقات همواره وجود داشته و تا سیستم وی. ای. آر وارد فوتبال ما نشود آش همین آش است و کاسه همین کاسه. جالب اینجاست در همین بازی با شمس آذر داور یک پنالتی روی حردانی را نادیده گرفت و اگر آن پنالتی به گل تبدیل می‌شد بازیکنان با آرامش بیشتری بازی را دنبال می‌کردند. آنچه مشخص است این گونه اتفاقات باز هم تکرار خواهد شد و شک و شبه‌ها نیز همچنان وجود خواهد داشت.

ابوالفضل جلالی امروزه یکی از بهترین مدافعان چپ فوتبال ایران است و به تازگی به اردوی تیم ملی نیز دعوت شده است. فکر می‌کنید جلالی بتواند به مهره ثابت تیم ملی تبدیل شود؟

به اعتقاد من ابوالفضل جلالی بازیکنی با توان بالاست که در کار تهاجمی از ۵۰ می‌توان به او نمره ۴۵ را داد. حمل توپ .ضربه به توپ. برداشتن یک مقابل یک‌ها از او یک بازیکن فنی و قوی ساخته است اما در فاز دفاعی اگر بتواند سطح فنی خود را افزایش دهد بی‌شک می‌تواند یکی از ملی پوشان و حتی لژیونرهای خوب فوتبال ما شود.

بازی و عملکرد خوب بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال باعث شده خیلی‌ها او را با صمد مرفاوی مهاجم ملی پوش سال‌های نه چندان دور استقلال مقایسه کنند نظر شما به عنوان همبازی سابق آقا صمد چیست؟

صمد مرفاوی از بهترین مهاجمان دوره خود بوده است و بلانکو نیز اگر بالاتر از او نباشد قطعاً از نظر فنی کمتر از او نیست. تارگت خوب. نواختن ضربات سر خوب و پای عالی او نشان دهنده این است که این بازیکن از خارجی‌های خوبی است که به ایران آمده است.

صحبت از صمد مرفاوی شد. با توجه به شناخت کامل شما از بازی ایشان به نظرتان اگر امروز مرفاوی فوتبال بازی می‌کرد مبلغ قرارداد او چه میزان بود؟

با آنچه که از توانایی‌های فنی آقا صمد سراغ دارم و با توجه به پول‌هایی که امروزه داده می‌شود باید گفت رقم دریافتی ایشان باید فصلی ۱۰۰ میلیارد تومان بود.

بازی آینده استقلال مقابل مقابل تراکتور تبریز را چطور ارزیابی می‌کنید؟

شک نداشته باشید دیدار سختی در انتظار استقلال خواهد بود. نباید اجازه دهند تیم حریف روی آنان فشار بیاورد چرا که در چنین شرایطی حمایت تماشاگران باعث خواهد شد بازیکنان حریف و داور تحت تاثیر شرایط ورزشگاه قرار گیرند. معتقدم بهترین دفاع استقلال در حمله مقابل تراکتور است.

چه میزان به قهرمانی استقلال در پایان فصل امیدوارید؟

به هر حال سخت است از الان بخواهیم در مورد قهرمانی استقلال در پایان فصل سخن بگوییم. آنچه پیداست استقلال ۹۰ درصد راه قهرمانی را طی کرده و ۱۰ درصد باقی مانده آن به درایت و هدایت کادر فنی در هفته‌های پایانی لیگ بستگی دارد.

حرف پایانی.
امیدوارم در هفته‌های پیش رو استقلال با آرامش کار خود را دنبال کند و نکونام نیز با آرامش کامل تیمش را هدایت کند. فقط از نکونام خواهش می‌کنم در این هفته‌ها آرام‌تر باشد.

کد خبر 846233 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • ستاره استقلال، مهندس تراکتور را تهدید کرد!
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند