Web Analytics Made Easy - Statcounter

مکس الگری از نمایش شاگردانش مقابل اینتر رضایت دارد و بازی تیمش مقابل نراتزوری را زیبا توصیف کرد

یوونتوس در شبی که موقعیت هایی جدی روی دروازه اینتر خلق نکرد، توانست در دقایق پایانی دروازه اینتر را از روی ضربه پنالتی باز کند و با یک امتیاز به تورین برگردد.

طرفداری | ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس پس از تساوی دقایق پایانی تیمش در خانه اینتر در مصاحبه با DAZN از رضایت خود مبنی بر تساوی در جوزپه مه آتزا گفت:

پس از یک بازی زیبا، نتیجه خوبی کسب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک امتیاز خیلی مهم کسب کردیم و این امتیاز پس از نمایش خوبی که در نیمه دوم بهتر هم شد، به دست آمد. پس از این امتیاز مهم، باید مقابل ساسولو پیروز شویم. می توانستیم در 2-3 صحنه، بهتر هم عمل کنیم. به چنین آزمونی نیاز داشتیم. اینتر هنوز سه امتیاز از ما جلوست و این فرصت را داریم تا نزدیک آن ها بمانیم. باید پیش از بازی های ملی، امتیازات زیادی کسب کنیم و بازی هایمان را ببریم تا روند خوب مان حفظ شود. در سه بازی ابتدایی فصل، از نه امتیاز ممکن، هشت امتیاز از دست دادیم و شرایط ما این گونه شد. باید با اصول اولیه کارمان یعنی دفاع خوب جهت پوشش زمین، کسب اعتماد به نفس و حرکات رو به جلو وفق می یافتیم.

سرمربی یوونتوس درباره فیکس شدن کولوسفسکی و بازی کردن کایو ژرژ گفت: 

 نیمکت نشینی کیه زا؟ باید در ابتدا فیزیکی بازی می کردیم. به کولوسفسکی نیاز داشتم تا بروزوویچ را پرس کند. کولوسفسکی بازی خوبی انجام داد. سپس وقتی اینتر عقب نشست، دیبالا و کیه زا را آوردم و سپس نوبت به آرتور و کایو ژرژ رسید. تیم در ادامه وضعیتش و اعتماد به نفسش بهتر شد. کایو ژرژ بازیکنی باهوش است که می تواند فوتبال خوبی بازی کند. او می داند باید به کدام سمت حرکت کند و تکنیک خوبی دارد. کایو بازیکنی باشخصیت است و فکر می کنم او اگر خوب کار کند، فرصت بازی خوبی خواهد یافت. آرتور هم بازیکنی فوق العاده است و وقتی وارد زمین شد مثل بازی با رم، توانایی های بالایی در دریبلینگ از خودش نشان داد. 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس برترین های قرن با شاهین بیانی: خوشحالم کریم باقری مرا الگوی خود می دانست؛ لیبروی تیم منتخب پورحیدری بودم فیفا دوباره چماق شد؛ این بار لغو قرارداد VAR / شوخی صبحگاهی با فوتبال ایران شعار هواداران لیورپول در جریان بازی با منچستریونایتد: سولسشر باید بماند آنتونیو کونته، ترند اول توئیتر در انگلستان

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۲۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محمد ربیعی که هفته گذشته سه امتیاز حساس را از تراکتور گرفته بود تا این تیم نتواند جایگاه خود در رتبه سوم جدول را مستحکم کند، امروز در بازی معوقه به رقیب مستقیم تراکتور باخت تا سرخپوشان تبریزی به همین سادگی رتبه سوم جدول را از دست بدهند.

حالا تراکتور از 23 بازی 40 امتیاز کسب کرده و سپاهان 42 امتیازی در موقعیت بهتری نسبت به این تیم قرار دارد. نکته مهم اینکه تیم سوم جدول سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را خواهد گرفت و به همین دلیل این موضوع اهمیت زیادی برای دو تیم مدعی غیرتهرانی دارد. البته در صورتی‌که پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود، تیم سوم جدول هم به لیگ نخبگان صعود خواهد کرد.

تراژدی بزرگ برای تراکتور این است که اگر آنها می‌توانستند سپاهان و ذوب‌آهن را شکست دهند، حالا با 45 امتیاز در رتبه سوم بودند و همراه با پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی تلاش می‌کردند. هرچند که با حفظ برتری در بازی با آلومینیوم، این امتیاز به 47 افزایش پیدا می‌کرد.

دیگر خبرها

  • نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند
  • صحبت جالب آنچلوتی با پپ: نوبت ما بود ببریم
  • حرف مهمی که آنچلوتی بعد از برد مقابل منچسترسیتی گفت
  • پیولی: کلید کامبک مقابل رم خط دفاع قوی است
  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • مورایس: دربی اصفهان بازی مهمی برای این شهر است
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • دقیقی: مقابل استقلال دنبال دفاع اتوبوسی نیستیم