Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:27:38 GMT

افزایش تعداد شهرستان‌های قرمز کرونایی در کشور

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۲۶۴۲

افزایش تعداد شهرستان‌های قرمز کرونایی در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس نقشه کرونا در اپلیکیشن ماسک، در رنگ بندی جدید که از روز چهارشنبه پنجم آبان اعمال می‌شود، علاوه بر شهرهای قرمز قبلی، شهرستان‌های سرچهان (فارس)، آبیک (قزوین)، شهربابک (کرمان)، آشتیان و تفرش (مرکزی) و اردکان (یزد) هم در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

هم‌چنین شهرستان‌های ایوان (ایلام)، خلیل‌آباد، خواف، سبزوار (خراسان رضوی)، زابل (سیستان و بلوچستان)، رستم و فیروزآباد (فارس)، البرز (قزوین)، رودبار و رودسر (گیلان)، چالوس و رامسر (مازندران) از زرد به نارنجی تغییر وضعیت یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، ۲۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۸۳ شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

کد خبر 5335126

منبع: مهر

کلیدواژه: رنگ بندی کرونایی ویروس کرونا اپلیکیشن ماسک وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کووید 19 هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پوکی استخوان خواب افسردگی واکسیناسیون سازمان بیمه سلامت اهدای خون دیابت بهرام عین اللهی شهرستان در وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش صلاحیت حرفه‌ای ۲۷۰ نیروی پیمانکاری منطقه غرب فارس

محمدرسول تحفه گفت: این رویداد در ۴ منطقه برنامه‌ریزی شده که در بخش اول جهت شهرستان‌های جنوبی با محوریت شهرستان لار، بخش دوم جهت شهرستان‌های شرقی استان با محوریت شهرستان فسا در سال گذشته با موفقیت برگزار شد.

او افزود: مرحله سوم رویداد ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای نیرو‌های پیمانکاری شهرستان‌های غرب استان فارس نیز ویژه ۷ شهرستان شامل شهرستان‌های کازرون، کوه‌چنار، ممسنی، رستم، فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین به میزبانی شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.

تحفه تصریح کرد: در این رویداد که با همکاری شرکت توانیر، انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های توزیع نیروی برق، دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد، نیرو‌های پیمانکاری شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به‌مدت سه روز در حوزه‌های دانشی، عملیاتی، تخصصی، پزشکی و روانشناختی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

او یادآور شد: این ارزیابی‌ها در شغل‌های تخصصی شامل فن‌ورز عملیات و اتفاقات شبکه و فن‌ورز تعمیرات شبکه و پست به تعداد ۱۰۳نفر، فن ورز احداث و بهینه‌سازی شبکه و پست به تعداد ۹۶ نفر، فن‌ورز نصب و اصلاح، تست، قطع و وصل لوازم اندازه‌گیری جهت ۵۷ نفر و فن‌ورز خط گرم به تعداد ۱۴ نفر و در مجموع ۲۷۰ نفر انجام می‌شود.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بیان کرد: بی تردید برگزاری چنین رویداد‌هایی می‌تواند تا حد زیادی در کاهش خطا‌ها و ارتقای مهارت‌های فنی و شغلی این دسته از کارکنان پرتلاش نقش مهمی داشته باشد و به توانمندتر شدن و تربیت نیرو‌های ﻣﺘﺨﺼﺺ و ماهرکمک شایانی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مطلوب شدن وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح
  • ۵ ارتش قدرتمند خاورمیانه بر اساس تجربه جنگی، تعداد پرسنل و تسلیحات نظامی (+عکس)
  • پایش صلاحیت حرفه‌ای ۲۷۰ نیروی پیمانکاری منطقه غرب فارس
  • این شهر رکورددار چندقلوزایی در کشور است
  • این شهر رکورددار چندقلوزایی در کشور
  • تهران رکورددار چند قلوزایی در سال گذشته
  • تهران، رکورددار چندقلوزایی در کشور
  • «تهران» رکوردار چندقلوزایی در کشور
  • تهران بیشترین تعداد چند قلوزایی را در کشور دارد
  • تهران رکوردار چندقلوزایی در کشور