Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سرانجام شاهد برگزاری هفته اول از رقابتهای لیگ بیست و یکم بودیم و در یک نگاه اجمالی باید گفت این مسابقات به لحاظ کیفی چندان مطلوب نبود و چنگی به دل نزد. در حالی که انتظار می‌رفت در مجموع بازی‌های با کیفیت تری در این هفته شاهد باشیم.

کارشناس فوتبال بیان داشت: به جز ۴ تیم گل گهر، سپاهان، استقلال و پرسپولیس که البته این تیم‌ها هم تنها دقایقی فوتبال با کیفیت ارائه دادند، در سایر بازی‌ها فوتبال خوبی ندیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای آنکه مدعی معرفی کنیم خیلی زود است، اما به احتمال زیاد همین ۴ تیم اصلی ترین مدعیان برای حضور در بالای جدول خواهند بود. حداقل اینکه این ۴ تیم شرایط لازم را برای این منظور دارند و اگر از ظرفیت‌های خود استفاده کنند می‌توانند مدعیان لیگ بیست و یکم باشند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان گفت: سرخ پوشان در نیمه نخست کار خاصی نکردند و خیلی کمتر از انتظار بودند، اما در نیمه دوم فوتبال کاملاً متفاوتی ارائه دادند و شایسته این پیروزی بودند. البته پرسپولیس که باز هم می‌تواند یک مدعی جدی برای قهرمانی باشد، منوط به اینکه با جذب دو سه بازیکن دست به تقویت بزند.

رضایی در ادامه تصریح کرد: سپاهان هم در همین هفته اول نشان داد تیمی با سازمان است که آنها ادامه فصل خوب گذشته شان را در فصل جدید دنبال می‌کنند و قطعاً یکی از مدعیان اصلی لیگ هستند.

مربی فوتبال خاطرنشان ساخت: شاید شگفت‌انگیز ترین نتیجه در هفته اول لیگ را گل گهر گرفت که توانست تیم خوب تراکتور را غافلگیر کرده و در حالی که حتی سرمربی‌اش محروم بود، پیروزی با ارزش و پر گلی را مقابل تبریزی‌ها به دست آورد.

کارشناس فوتبال در خصوص تیم استقلال بیان داشت: آبی پوشان هم انگیزه‌های زیادی دارند و با تغییرات گسترده‌ای که انجام داده‌اند نشان دادند می‌توانند یک مدعی جدی در این فصل باشند.

ملی پوش سابق فوتبال کشورمان تصریح کرد: باید برای آنکه این لیگ کاملاً جا بیفتد و تیم‌ها بتوانند خود واقعی شان را نشان دهند، باید قدری تحمل کرد و اجازه دهیم هفته‌های نخست سپری شود.

کد خبر 5334236

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال رحمان رضایی تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال هوادار تهران لیگ برتر والیبال مهدی طارمی تیم فوتبال امید ایران تیم ملی فوتبال ایران مهدی مهدوی کیا باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پورتو لیگ کشتی تیم هوادار هفته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۲۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵

جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵

دیگر خبرها

  • فیفا تکلیف تیم مدعی قهرمانی لیگ را روشن می‌کند
  • چلسی دنبال پیشرفت، برنتفورد و برنلی خواهان فراری بزرگ، آیا آرسنال از خط پایان قهرمانی می‌گذرد؟
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • هفته 25 لیگ دسته اول؛ خیبر در صدر، مدعیان در حال نزدیک شدن
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • لیگ دسته اول فوتبال| تداوم صدرنشینی خیبر در شب بُرد مدعیان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • کاپیتان سابق آلمان: فرانسه مدعی اصلی یورو است