Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسن لطفی نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی بااشاره به اینکه بیمارستان، ولی عصر (عج) شهر رزن قدمتی بیش از ۴۰ سال دارد، بیان کرد: فرسوده بودن بیمارستان و از طرفی کم بود فضای مورد نیاز برای خدمات رسانی به مردم موجب شد تا ساخت بیمارستان جدید با ظرفیت ۱۵۰ تختخواب در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بیمارستان در دست ساخت شهرستان رزن جزء بیمارستان‌های مجهز استان خواهد بود که به شهرستان‌های شمالی استان خدمات رسانی خواهد کرد.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح در سال ۹۷ آغاز شده، ادامه داد: این طرح در ۶ طبقه و در ۱۷ هزار متر مربع زیربنا ساخته می‌شود.

لطفی افزود: این طرح تا به امروز بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او ابراز اشت: برای این طرح تا به امروز ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی هزینه شده که برای تکمیل نیاز به ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر است.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی گفت: با این روند ساخت، پیش بینی می‌شود تا ۲ سال آینده این طرح تکمیل شود.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بیمارستان 150 تختخوابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت:تاکنون برای اجرای پروژه‌های حمایتی مسکن ۲۷۱ هکتار زمین بصورت اجاره ۹۹ ساله تامین شده است و برای بقیه متقاضیان واجد شرایط نیز در مرحله تامین و الحاق اراضی مدنظر می‌باشد.

قزوینیان با بیان اینکه برنامه چهارساله استان زنجان در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی است، گفت: از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است.

وی با بیان اینکه در بخش مسکن حمایتی برش دو ساله استان ۱۳ هزار و ۵۳۱ واحد مسکونی است، تصریح کرد: برش دو ساله در بخش خودمالکی ۶ هزار و ۱۴ واحد، بازآفرینی شهری ۴ هزار و ۵۱۰ واحد و در بخش مسکن روستایی ۱۰ هزار واحد مسکونی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، به میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن از متوسط پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار هستند.

قزوینیان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن ملی در بخش خودمالکی را ۵۵ درصد، بازآفرینی شهری ۳۴ درصد و در بخش روستایی را ۹۲ درصد اعلام کرد.

وی گفت: برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت تامین اراضی برای ۲۱ هزار متقاضی واجد شرایط طرح مذکور در دست اقدام می‌باشد و در سال جدید با جدیت پیگیر تامین زمین هستیم.

دیگر خبرها

  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت بیمارستان ۴۰۵ تختخوابی
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • پیشرفت فیزیکی ۷۸.۵ درصدی شبکه آبیاری و زهکشی البرز
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل