Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی از مسئولان خواست به دور از حواشی برای مردم کار کنند و جامعه نیز نباید اجازه دهد که اختلافات موجب عقب ماندگی شهرستان شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بشرویه، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی شامگاه یکشنبه در جمع مردم  در مسجد جامع بشرویه گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در طول دوره نمایندگی مجلس هیچ کار اقتصادی یا شغل دیگری ندارم و وابستگان به بنده نیز حق ویژه‌خواری یا استفاده از رانت ندارند و این موضوع را در نامه‌ای به مسئولان هم اعلام کرده و تذکر داده‌ام و تا عمر داشته باشم در این مسئولیت زبان مردم خواهم بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی تصریح کرد: اگر از بنده نظر بخواهند مدیران بی‌حاشیه و پای کار مردم و دارای رابطه شفاف با انقلاب و ولایت را حمایت می‌کنم و اعتقادی به حذف سیاسی مسئولان ندارم.

نصیرایی افزود: در هر حال ممکن است برای انتصاب مدیران به عنوان نماینده مردم پیشنهاد بدهیم اما تاکیدی بر انجام نداریم و معتقد هستیم که حق آن دستگاه انتخاب مدیر همسو است.

وی از مسئولان خواست به دور از حواشی برای مردم کار کنند و جامعه نیز نباید اجازه دهد که اختلافات موجب عقب ماندگی شهرستان شود.

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که سر انقلاب و منافع مردم با هیچ کس معامله نمی‌کنیم و هر کس در مسیر انقلاب و خدمت به مردم باشد به طور یقین حمایت خواهد شد.

بی‌توجهی مسئولان به حوزه «گردشگری» کردستان؛ پل تاریخی قشلاق به حال خود رها شده است + تصاویر نماینده ولی فقیه در سپاه قزوین: مسئولان از جوانان انقلابی برای مدیریت و توسعه استان استفاده کنندعلم الهدی‌: مسئولان از نیروهای جوان و جهادی استفاده کنند
مردم بشرویه در پایان این مراسم سوالات و مطالبات خود را با نماینده مطرح کرده و حجت‌الاسلام نصیرایی نیز ضمن پاسخ به آنها گزارشی از وضعیت پیشرفت در حوزه‌های بهداشت و درمان؛ راه‌ها، راه‌آهن، خط انتقال آب خلیج فارس، کشاورزی و غیره ارائه داد.

به گزارش تسنیم نمایندگی بنیاد مسکن شهرستان بشرویه پس از سال‌ها و با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همراهی مدیرکل بنیاد مسکن استان خراسان جنوبی به اداره مستقل ارتقا یافت.

انتهای پیام/250/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۳۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، نماینده ولی فقیه در استان در نشست تشکیل ستاد دهه کرامت خراسان جنوبی گفت: سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) که مصادیق بارز کرامت هستند به عنوان نمادین دهه کرامت نامگذاری شده و یک تابلو است که باید همه اقدامات و بزرگداشت‌ها با هدف پررنگ نگهداشتن این تابلو برای بشر انجام شود.


آیت الله عبادی افزود: دنیا از نعمت‌های الهی است و برای بشر خلق شده که باید انسان بهره را از آن داشته باشد و کرامت، انسان را به سعادت و بهره مندی از نعمات الهی سوق می‌دهد.


وی گفت: مشکلی که امروز و هر روز در تاریخ با انواع جنایت‌ها و خیانت‌ها وجود داشته به دلیل عدم ترویج فرهنگ کرامت و گرایش انسان‌ها به مادیات به وجود آمده است.


نماینده ولی فقیه در استان، مکتب پرافتخار انبیا، اولیا و امامان را نماد کرامت و عزت معرفی کرد.


در این نشست، حضور خادمیاران رضوی، برگزاری جشن‌ها در بقاع و مساجد، اعزام زائر اولی‌ها و ۲۰۰ زوج به مشهد مقدس، همایش‌ها و جشنواره کتابخوانی رضوی از برنامه‌های دهه‌ی کرامت در خراسان جنوبی اعلام شد.


امسال دهه کرامت از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت است.

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • واکنش دانش آموزان بشرویه به عملیات وعده صادق سپاه علیه مواضع اسرائیل+ تصاویر
  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • نماینده مجلس لبنان: اقدام ایران سبب تغییر مواضع غرب شد
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"