Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – سایت «nevasport» روسیه خبر داد سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت پیشنهاد جذاب جدیدی از تیم بزرگ اروپایی دریافت کرده است.

طبق گزارش‌های رسیده از ایتالیا، باشگاه اینتر با درخواست اینزاگی سرمربی خود تحرکاتش را برای جذب سردار آزمون مهاجم ملی پوش ایرانی زنیت آغاز کرده است.

سران باشگاه اینتر قصد دارند آزمون را جانشین آلکس سانچس مهاجم شیلیایی تیم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادرفنی نراتزوری معتقد است سانچس در خط حمله نتوانسته انتظارات را برآورده کند و از طرف دیگر برای ادین ژکوی ۳۵ ساله باید جانشین مناسبی پیدا کنند.

آزمون پیش از این مورد توجه باشگاه‌های آرسنال، لیون و بایر لورکوزن قرار داشت. ستاره ایرانی از سال ۲۰۱۹ برای زنیت بازی می‌کند و آمار فوق العاده ای را از خود در لیگ روسیه ثبت کرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون اینتر اینتر زنیت سن پترزبورگ سردار آزمون نقل و انتقالات اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: صورت ستاره یوونتوس زیر تیغ جراحی

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم سری آ ایتالیا در دربی تورین به مصاف تورینو رفت و با تساوی 0-0 برابر این تیم متوقف شد تا یک نتیجه ناامید کننده دیگر هم در این فصل کسب کرده باشد. 

شزنی در این بازی مثل همیشه در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت اما برخوردی که بازیکن حریف داشت باعث شد آرنج او به شکل غیرعمدی به صورتش برخورد کند و بازی برای دقایق طولانی متوقف شد تا رسیدگی پزشکی به صورت او انجام شود. 

بسیاری از رسانه‌ها پس از بازی اعلام کردند که احتمالا بینی این بازیکن دچار شکستگی شده است و باشگاه یوونتوس حالا اعلام کرد که این بازیکن لهستانی شب گذشته را در بیمارستان سپری کرد و تحت عمل جراحی قرار گرفت و قرار است در ساعات آتی مرخص شود. 

شرایط شزنی در چند روز آینده به صورت دقیق بررسی خواهد شد تا زمان بازگشتش به میادین مشخص شود اما این احتمال وجود دارد که او تواند یوونتوس را در بازی روز جمعه برابر کالیاری همراهی کند و ماتیا پرین جانشین او در این بازی خواهد شد. 

شاگردان مکس آلگری در شش بازی باقی مانده باید به مصاف کالیاری، میلان، رم، سالرنیتانا، بولونیا و مونزا بروند و بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا برابر لاتزیو هم پیش روی آنها قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ملاقات جذاب قلعه‌نویی و ستاره نامدار ایتالیا(عکس)
  • بازگشت کانر مک‌گرگور به رینگ مبارزه؛ مبارزه جذاب مک‌گرگور و چندلر آخر ماه ژوئن
  • آخرین وضعیت قلب «اندیکا» همبازی سردار آزمون
  • برای ساختن فیلم از شخصیت‌های تاریخی عجله نکنیم/ اگر فیلمساز بودم، فیلمی درباره «شیخ بهایی» می‌ساختم
  • رسمی: صورت ستاره یوونتوس زیر تیغ جراحی
  • قدرتی‌زن تیم ملی ایران در لوبه سیویتانوا ایتالیا
  • پوریا حسین خانزاده در لوبه سیویتانوا؟
  • هشدار مهم ستاره یووه: شاید فصل بعد نباشم
  • پاسخ منفی سرمربی سابق یونایتد به پیشنهاد جذاب
  • جورجینیو خودش را به یوونتوس پیشنهاد کرده‌است