Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@19:14:23 GMT

استان سمنان کوچکترین دغدغه‌ی امنیتی ندارد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۳۴۸۰

استان سمنان کوچکترین دغدغه‌ی امنیتی ندارد

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از امنیت به مثابه یک نعمت بزرگ یاد کرد و گفت: خوشبختانه در استان سمنان کوچکترین دغدغه ی امنیتی نداریم.

سید محمدرضا هاشمی ضمن تبریک سالروز ولادت پیامبر خوبی‌ها حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: امروز ترس و هراس دشمنان، پشتیبانی و حمایت مردم از نعمت ولایت است ، پس باید متواضعانه در خدمت مردم بود و برای رفع مشکلات آنان تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم به راستی، ارباب و ما رعیت هستیم افزود: ما مکلف هستیم که به حرف مردم گوش داده و در مقابل آنان فروتن باشیم.‌

استاندار سمنان با بیان اینکه باید به گونه ای رفتار کنیم که مردم به راحتی با مسئولان استان صحبت کنند تصریح کرد: مدیران استان باید بصورت شبانه روزی در سطح استان حضور داشته و به مناطق مختلف استان سرکشی کنند.‌

هاشمی با اشاره به ظرفیت بالای کشاورزی در شرق استان گفت: برای تقویت بخش کشاورزی باید در جهت توسعه مجتمع های گلخانه ای و طرح های آبیاری نوین و نیز پوشش انهار، تلاش‌کنیم.

استاندار سمنان با اشاره به تعدد آثار تاریخی و جاذبه‌های طبیعی در شهرستان شاهرود گفت:  باید تلاش و کوشش کرد تا فرصت های گردشگری استان را بیش از پیش معرفی کنیم.‌

وی بر ضرورت تقویت واحدهای صنعتی و تولیدی استان تاکید و تصریح کرد: باید همه مدیران در جهت رفع موانع تولید و اشتغال تلاش کنند.

هاشمی با بیان اینکه تامین ، توزیع و مصرف سه مولفه ی بسیار مهم در مقوله ی آب است خاطرنشان کرد: برای حل معضل کم آبی در استان باید چاره جویی شود.

استاندار سمنان بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های بومی استان تاکید و عنوان کرد: باید پروژه های عمرانی استان را در صورت امکان و وجود توانمندی ، به پیمانکاران بومی استان واگذار کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استاندار سمنان شاهرود استاندار سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۳۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند

مرتضی مدنی مدیزکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: دستگاه‌های حوزه اقتصادی و صدور مجوزها، قوانین و مقررات را به نفع مردم استفاده کنند و نباید باعث دغدغه مندی سرمایه گذار و تولیدکننده شوند.

وی افزود: هرگاه قانون به نفع مردم تفسیر نشود، جامعه به سوی مشاغل کاذب نظیر دلالی و واسطه گری سوق پیدا می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ادامه داد: در شهرستان مرزی تایباد می‌توان با واردات مواد اولیه و خام، تولید محصول و صادرات آن، برای کشور ارزآوری و برای جوانان اشتغال ایجاد کرد.

مدنی بیان کرد: با توجه به وجود مرز دوغارون و امکان تبادل کالا، از ظرفیت قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی در تایباد استفاده شود که این خود تحقق شعار سال را در پی خواهد داشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: گرانی‌های بی ضابطه مردم را آزار می‌دهد و نهاد‌های متولی نظارت بر بازار باید پاسخگوی مردم باشند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی اضافه کرد: قاچاق خط قرمز تعزیرات حکومتی است و در حوزه قاچاق ارز و سوخت پرونده‌های میلیاردی وجود دارد.

مدنی افزود: نانوایی‌ها در دورترین نقاط استان تحت نظارت قرار دارند و هر چه عملکرد بهتری داشته باشند، از امتیازات بیشتری بهره خواهند برد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه بازار تعزیرات حکومتی به عنوان مدعی العموم مطرح است و در کنار اتحادیه‌های صنفی، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی و صمت بر جریان عرضه و تقاضا در بازار نظارت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • رینگ چهارم با منابع استانی تکمیل نمی‌شود/ آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه