Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال اسکرا بلخاتوف در لیگ والیبال لهستان تن به شکست داد. به گزارش ایسنا، لژیونر های والیبال ایران روز گذشته در تیم‌های باشگاهی خود به مصاف حریفان رفتند که در مهمترین رقابت‌ها تیم والیبال اسکرا بلخاتوف به مصاف یاستشمسکی رفت و با نتیجه ۳ بر یک بازی را واگذار کرد. 

هم تیمی‌های میلاد عبادی پور در تیم اسکرا درحالی شکست خوردند که این تیم در سه بازی ابتدایی خود در لیگ لهستان به پیروزی دست یافته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار یاران عبادی پور با حریف در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۱۸ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۷ و ۱۸ بر ۲۵ به سود یاستشمسکی پایان یافت.

کاپیتان والیبال ایران در این بازی تنها به کسب ۸ امتیاز بسنده کرد. عبادی پور ۷ امتیاز از حمله و یک امتیاز از سرویس به دست آورد.

تیم والیبال اسکرا بلخاتوف با این شکست از حریفان مدعی عقب ماند و با سه پیروزی و یک شکست ۷ امتیازی شد و در رده ششم پلاس لیگا ایستاد.

در دیگر بازی‌های لیگ والیبال لهستان، اولیشتن با حضور نصف و نیمه صالحی موفق شد حریفش یعنی زاویرچه را با نتیجه قاطع ۳ بر صفر شکست دهد. یاران میثم صالحی با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ موفق شدند حریف خود را شکست دهند تا دومین پیروزی متوالی خود را به ثبت برسانند. تیم صالحی درحالی در این بازی به پیروزی رسید که هدایت زاویرچه برعهده کولاکوییچ، سرمربی اسبق ایران بود.

میثم صالحی که در این بازی هم حضور کوتاهی داشت به کسب ۳ امتیاز بسنده کرد. ملی پوش والیبال ایران این سه امتیاز را از حمله برای تیمش کسب کرد. اولیشتن با کسب این پیروزی هفت امتیازی شد و به رده هفتم پلاس لیگا صعود کرد.

در دیگر بازی‌های روز گذشته، تیم والیبال فنرباغچه در غیاب سید محمد موسوی در لیگ برتر ترکیه با نتیجه ۳ بر یک مقابل سولهان اسپور به پیروزی رسید. این بازی در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۴، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۶ به سود یاران موسوی به پایان رسید تا این تیم با کسب ۱۲ امتیاز و چهار پیروزی در رده دوم لیگ والیبال ترکیه قرار بگیرد. 

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میلاد عبادی پور واليبال والیبال ایران تیم والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۳۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی بسکتبال ۳ نفره مردان کشورمان در رقابت‌های کاپ آسیا که به میزبانی کشور سنگاپور در حال برگزار است، امروز در نخستین دیدار خود مقابل تیم چین تایپه قرار گرفت. تیم ملی ایران در این بازی با نتیجه ۲۱ بر۱۰ چین تایپه را از پیش رو برداشت.   در این بازی مجید رحیمیان ۹ امتیاز، محمدمهدی رحیمی ۶ امتیاز، متین آقاجانپور ۳، احسان دلیرزهان ۳ امتیاز برای تیم ایران کسب کردند.   تیم ایران در دومین بازی خود امروز از ساعت ۱۵:۴۰ در مقابل تیم هنگ کنگ قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس؛ نتایج روز یک‌شنبه چه تاثیری در شانس تیم‌ها دارد؟
  • دو پیروزی ارزشمند دختران بسکتبالیست ایران در کاپ آسیا
  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • نخستین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • بسکتبال NBA | دست کم گرفتن مردان پادشاه می‌تواند آخرین اشتباه شما باشد
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • شگفتی سازی افغانستان با شکست هند!
  • متحول‌شده ترین ستاره این روزهای والیبال ایران