Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@14:59:52 GMT

سکوت شرم آور در شهرخودرو

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۳۵۲۸

سکوت شرم آور در شهرخودرو

وضعیت تیم شهرخودرو در بدترین حالت ممکن قرار دارد، تا حدی که ممکن است با تصمیم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال امتیاز این تیم از درجه اعتبار ساقط شود و تنها باشگاه لیگ برتری شرق کشور به واسطه شرایط نابه‌سامان مدیریتی اش از  چرخه مسابقات خارج شود.

قرار بود کاروان شهر خودرو برای انجام دومین بازی خود در رقابت های لیگ برتر ظهرشنبه راهی تهران شود اما وقتی اطلاعات پرواز فرودگاه شهید هاشمی نژاد مسافران را برای سوار شدن به هواپیما به سالن انتظار دعوت کرد اعضای کادر فنی شهرخودرو تنها افراد حاضر در فرودگاه بودند و خبری از بازیکنان نبود!

بازیکنان شهرخودرو که از چند روز قبل‌تر و پس از بازی برابر آلومینیوم اراک دست به اعتصاب زده بودند و در تمرینات شرکت نمی کردند به مدیران باشگاه اعلام کردند در صورتی که پیش پرداخت‌ها به آن‌ها اعلام پرداخت نشود، قطعاً از حضور در سفر به رفسنجان خودداری خواهند کرد، معمایی و دیگر مدیران باشگاه تلاش کردند با وعده های همیشگی آن‌ها را راهی رفسنجان کنند اما این وعده های تو خالی خریداری نداشت و بازیکنان قید سفر به رفسنجان را زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این اتفاقات همان‌طور که انتظار می‌رفت واکنش هواداران به شدت تند بود، به همین دلیل رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی دست به کار شد و با ارسال نامه‌ای به سرپرست سازمان لیگ از آن‌ها خواست در صورت امکان این بازی به تعویق بیفتد تا ضربه ای دیگر به نماینده استان خراسان رضوی وارد نشود اما سازمان لیگ پاسخ روشنی به این اتفاق نداد تا اینکه سهیل مهدی با استناد به آیین‌نامه برگزاری مسابقات از سه بر صفر شدن این بازی خبر داد و عنوان کرد پرونده شهرخودرو به کمیته انضباطی ارجاع خواهد شد و در صورت تکرار این اتفاق آن‌ها از چرخه مسابقات خارج خواهند شد و امتیاز لیگ برتری از این باشگاه سلب خواهد شد.

حالا مسئولان ورزشی استان تصمیم گرفته اند برای بررسی شرایط موجود تنها نماینده لیگ برتری استان تشکیل جلسه دهند. هرچند هیچ یک از مدیران این باشگاه تاکنون اظهارنظری نسبت به شرایط موجود نداشته اند، اما به نظر می رسد با تداوم این شرایط و تکرار اتفاقات تلخ ۴۸ ساعت گذشته بعید است بازیکنان و کادر فنی حاضر به ادامه همکاری با این باشگاه شوند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تيم شهر خودرو لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس

زی‌سان: برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد. 

پنجشنبه ۶ اردیبهشت

مس رفسنجان- پیکان تهران - ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

جمعه ۷ اردیبهشت

مس کرمان- چادرملو اردکان- ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاهامام علی (ع) کرمان

 فجر شهید سپاسی شیراز- گل گهر سیرجان - ساعت ۱۸- ورزشگاه حافظیه شیراز

هوادار تهران- مس سونگون ورزقان- ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران

آلومینیوم اراک- پرسپولیس- ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

 تراکتور تبریز- ذوب آهن اصفهان- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه یادگار امام

ملوان بندر انزلی- سایپا تهران- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه تختی بندر انزلی

 آبی پوشان جنوب- فولاد مبارکه سپاهان- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه غدیر

tags # پرسپولیس ، فوتبال سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • بازگشت ملی‌پوشان استقلال به اردو؛ آماده‌باش برای نبرد با مس
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • سجاد شهباززاده آماده بازی با استقلال شد!
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • استقلال و نکونام در حالت انتظار؛ بازی انتقامی در راه است؟
  • برنامه جام حذفی اعلام شد | زمان بازی حساس پرسپولیس برابر گربه سیاه
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس
  • نکونام: دوربین‌ها را خاموش کنید و بیایید
  • ماشاریپوف سکوت خود درباره مشکلاتش در استقلال را شکست