Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان رئیس هیئت بدمینتون شهرستان ابهر گفت: سالن‌های اختصاصی بدمینتون ابهر و هیدج در ردیف پروژه‌های نیمه‌تمام قرار دارد.

سید قاسم‌ موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری  مسابقات بدمینتون نونهالان و نوجوانان استان زنجان به میزبانی سالن مجموعه ورزشی وحدت  ابهر، اظهار کرد: این مسابقه به مناسبت گرامی‌داشت شهدای ورزشکار شهرستان ابهر و بزرگداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این مسابقات و در گروه سنی زیر ۱۷ سال، آرتین بحری از شهر زنجان توانست با شکست حریفان، عنوان نخست این مسابقات را از آن خود کند، افزود: در این رده سنی، ماهان مرادی از زنجان به مقام دوم رسید و رادین بهمنی نیز از زنجان در جایگاه سوم قرار گرفت.

این فعال ورزشی با یادآوری اینکه در رده سنی بالای ۱۷ سال نیز جایگاه‌های اول و دومی قهرمانی را بازیکنان تیم بدمینتون زنجان کسب کرده و محمد ضیغمی و احسان مرادی هر دو از زنجان بر سکوی اول و دوم مسابقات این رده سنی ایستادند، ادامه داد: متین بهمنی از زنجان و عرفان ولیجانی از هیدج نیز به صورت مشترک عنوان سومی را به دست آوردند.

رئیس هیئت بدمینتون شهرستان ابهر با اشاره به تعطیلی اجباری باشگاه‌های ورزشی که ناشی از همه‌گیری کرونا در سطح منطقه و استان بوده، اُفت آمادگی فنی و جسمانی ورزشکاران را امری طبیعی دانست و گفت: امیدواریم که با رشد واکسیناسیون در منطقه و رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی در جامعه، زمینه عادی‌سازی شرایط باشگاه‌های ورزشی فراهم و نسبت به آماده‌سازی ورزشکاران، برنامه‌ریزی‌های منسجمی صورت گیرد.

موسوی با یادآوری اینکه برنامه اصلی هیئت بدمینتون در شهرستان ابهر برای گسترش این رشته ورزشی و افزایش سطح کیفی بازیکنان و تمرکز بر روی سنین پایه است، متذکر شد: امیدواریم با همکاری مدیران مدارس، زمینه استعدادیابی‌های بعدی در این رشته را فراهم کنیم.

وی با توضیح این مطلب که بدمینتون یکی از ورزش‌های راکتی است که به دلیل نیاز به امکانات کم برای انجام آن و در عین حال فواید این ورزش برای بدن انسان و حال با نشاطی که معمولاً با خود به ارمغان می‌آورد، بسیار با اقبال مواجه می‌شود، گفت: معمولاً در غیر از ورزش‌های تخصصی آن که در زمین‌های مخصوص انجام می‌شود، دو عدد راکت و یک توپ بدمینتون که قیمت پایین‌تری نیز نسبت به بسیاری از وسایل‌ ورزشی دارد، برای شروع این ورزش کافی است.

رئیس هیئت بدمینتون ابهر تاکید کرد: امکانات مورد نیاز ورزش بدمینتون در شهرستان‌ها بسیار کم است و جواب‌گوی نیاز ورزشکاران این رشته ورزشی در شهرستان‌ها نیست. تهیه سالن و نبود تجهیزات از مهم‌ترین مشکلات موجود در شهرستان‌ها است.

وی با یادآوری اینکه در مرکز استان، آکادمی بدمینتون مجهزی در حال فعالیت است اما در شهرستان‌های استان سالن اختصاصی نداریم، ادامه داد: در ابهر و هیدج دو سالن بدمینتون در حال ساخت است که فقط سوله آن‌ها آماده شده و پیمان‌کار پروژه نیز بنیاد مسکن ابهر است.

رئیس هیئت بدمینتون شهرستان ابهر با تاکید بر اینکه اگر بودجه به این پروژه‌ها اختصاص داده شود، روند ساخت آن‌ها سرعت خواهد گرفت، یادآور شد: طبق قول‌های داده شده امسال مقرر است یک میلیارد بودجه به سالن ابهر اختصاص یابد که امیدواریم این قول محقق شود.

موسوی با توضیح این مطلب که سالن اختصاصی بدمینتون ابهر در شهرک عسلک این شهرستان قرار دارد، خاطرنشان کرد: این سالن بیش از ۶۰۰ متر زیربنا داشته و سه کورت برای بازی همزمان دارد. همچنین سایت اداری، خوابگاه، اتاق مربیان و سرویس‌های بهداشتی و حمام نیز برای پروژه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان بدمينتون پروژه های نیمه تمام استانی شهرستانها رئیس هیئت بدمینتون شهرستان ها شهرستان ابهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۳۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲

وزیر نفت با بیان اینکه وزارت نفت در سال ۱۴۰۲ پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار را به سرانجام برساند، گفت: از محل این پروژه‌ها تولید در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی جهش داشت و به‌دنبال آن ثبت رشد اقتصادی بالای ۲۰ درصد در بخش نفت و گاز را شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی امروز (چهارشنبه، ۲۹ فروردین‌ماه) در حیاط هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وزارت نفت طی سال ۱۴۰۲ با سرمایه‌گذاری مؤثر در بخش‌های بالادست و پایین‌دست صنعت نفت توانست پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از  ۲۸ میلیارد دلار را به سرانجام برساند، گفت: از محل این پروژه‌ها رشد تولید در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و به دنبال آن ثبت رشد اقتصادی بالای ۲۰ درصدی در بخش نفت و گاز را شاهد بودیم.

وی افزود: امسال برنامه‌ریزی خوبی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید در پروژه‌های نیمه تمام باقی مانده در صنعت نفت انجام شده تا در سال جاری نیز جهش تولید مطلوبی در این صنعت داشته باشیم.

وزیر نفت: امیدواریم امسال نیز مانند سال گذشته رکوردهای خوبی در زمینه جهش تولید داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • رفع نقاط حادثه خیز در ابهر
  • کاوش و سامان‌دهی قلعه تپه تاریخی ابهر
  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲