Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@22:56:48 GMT

سردار آزمون: بریس؟ وظیفه ام را انجام دادم

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۳۶۵۶

سردار آزمون از درخشش در ترکیب زنیت می گوید

 زنیت شب گذشته در هفته دوازدهم لیگ برتر روسیه با نتیجه پرگل 7 بر یک بر یک اسپارتاک مسکو را درهم کوبد و صدرنشینی را حفظ کند.

به گزارش طرفداری، برای این تیم در این رقابت سردار آزمون (دقایق 20 و 36)، کلودینهو (28)، موستووی (45 و 56)، ژیوبا (پنالتی- 80) و یروخین (88) گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در ورزشگاه کرستوسکی برگزار شد.

ستاره ایرانی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و بعد از این درخشش، گفت:

کار به عنوان بازیکن این است که وارد زمین شوم و وظیفه ام(گلزنی) را انجام دهم. ما قبلا با دو مهاجم خیلی خوب بازی می کردیم و اکنون نیز با سیستم تک مهاجم نیز خوب بازی کردیم. به نظرم جا دارد امروز از مربی درباره ترکیب تیم سوال کنید. من بد شانس بودم و در ترکیب اصلی  در لیگ قهرمانان اروپا به دلیل مصدومیت هایی که داشتم بازی نکردم.

وی افزود:

امیدوارم در آینده در لیگ قهرمانان اروپا عملکردمان بهتر شود و همین شکل بازی کنیم. در لیگ قهرمانان شما اگر اشتباه کنید مجازات می شوید.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس برترین های قرن با شاهین بیانی: خوشحالم کریم باقری مرا الگوی خود می دانست؛ لیبروی تیم منتخب پورحیدری بودم فیفا دوباره چماق شد؛ این بار لغو قرارداد VAR / شوخی صبحگاهی با فوتبال ایران شعار هواداران لیورپول در جریان بازی با منچستریونایتد: سولسشر باید بماند آنتونیو کونته، ترند اول توئیتر در انگلستان

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی

آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ میهمان اودینزه است. ادامه‌ این بازی از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه فریولی دنبال می شود. ترکیب دو تیم برای ۱۹ دقیقه پایانی به شرح زیر است:

ترکیب اودینزه

 

ترکیب رم

۴ ۴ ۲ / اسویلار، آنجلینو، اسمالینگ، مانچینی، کارسدورپ، اسپیناتزولا، کریستانته، پلگرینی، دیبالا، آبراهام، آزمون

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • تمجید ویژه دروسی‌ از سردار آزمون
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • اظهارات جالب دانیله دروسی درباره سردار آزمون
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم