Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص چگونگی تردد در جاده های کشور با توجه به رنگبندی جدید کرونایی اظهار داشت: بر اساس نقشه کرونا در اپلیکیشن ماسک، در رنگ بندی جدید علاوه بر شهرهای قرمز قبلی، شهرستان‌های سرچهان (فارس)، آبیک (قزوین)، شهربابک (کرمان)، آشتیان و تفرش (مرکزی) و اردکان (یزد) هم در وضعیت قرمز قرار گرفتند؛ همچنین شهرستان‌های ایوان (ایلام)، خلیل‌آباد، خواف، سبزوار (خراسان رضوی)، زابل (سیستان و بلوچستان)، رستم و فیروزآباد (فارس)، البرز (قزوین)، رودبار و رودسر (گیلان)، چالوس و رامسر (مازندران) از زرد به نارنجی تغییر وضعیت یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسینی گفت: بر اساس این گزارش ۲۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۸۳ شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا کماکان تردد «به» و «از» شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع بوده و جریمه یک میلیون تومانی تردد به شهر قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی تردد به شهر نارنجی توسط دوربین‌های هوشمند جاده‌ای و ماموران گشت پلیس راه و راهور ناجا اعمال می‌شود.

 سردار حسینی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص شایعاتی مبنی بر تغییر محدودیت تردد شبانه اعلام کرد: محدودیت تردد شبانه به قوت خود باقی است؛ براین اساس تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح ممنوع بوده و متخلفان جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

وی وضعیت جاده های کشور را عادی و روان توصیف کرد و با توجه به بارندگی در برخی از جاده ها از هموطنان درخواست کرد: در صورت نیاز به تردد در جاده‌ها از سلامت برف پاک کن و سیستم گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کرده و با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز تردد کنند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار حسینی جانشین پلیس راهور ناجا پلیس راهور پلیس تردد شبانه جریمه رانندگی محدودیت تردد شبانه شهر نارنجی شهر قرمز شهرستان در وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱ اردیبهشت / تردد در محورهای شمالی روان است

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین‌های کشور تا امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک

ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار - تهران محدوده شهرقدس

محورهای مسدود شریانی

محور خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد - کوهدشت و آزادراه خرم آباد - پل زال انجام می‌شود.

نیکشهر - چابهار

رودبار جنوب - ایرانشهر

محورهای مسدود غیرشریانی

۱- هشتگرد - طالقان

۲- چاهان - زرآباد

۳- جکدان - جاسک

۴- فنوج - کتیج - رمشک

۵- دلگان - بمپور

۶- قصرقند - نیکشهر

۷- بمپور - فیروزآباد

۸- نیکشهر - بنت

۹- جلگه - چاه اسحاق

۱۰- کنارک - زرآباد

۱۱- فنوج - اسپکه

۱۲- کمربندی جدید خرانق - یزد

۱۳- نوبندیان - ریمدان

۱۴- فنوج - بنت

۱۵- اسپکه - بمپور

۱۶- دلگان - زهکلوت

۱۷- جکیگور- سرباز

محورهای دارای انسداد فصلی

۱- سروآباد - پاوه

۲- سی سخت - پادنا

۳- گنجنامه - تویسرکان

۴- وازک - بلده

۵- پونل - خلخال

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در اردبیل، نیمه شرقی و شمال آذربایجان شرقی، زنجان، ارتفاعات البرز غربی و مرکزی، دامنه‌های شرقی زاگرس مرکزی و جنوبی، شامل بعضی نقاط استان‌های کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم، اصفهان، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، شرق کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی و شرق فارس، نیمه غربی یزد، غرب و نیمه جنوبی کرمان و شمال هرمزگان، در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه در ارتفاعات کرمان، شمال هرمزگان، شمال شرق فارس بارش شدت خواهد داشت، افزود: یکشنبه در شمال شرق فارس، کرمان، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات یزد، به‌تدریج در ساعات بعدازظهر با نفوذ موج تراز میانی جو به غرب کشور، افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: دوشنبه با ورود سامانه بارشی، در بیشتر مناطق کشور به جز نوار شرقی، بارش و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

ضیائیان با اشاره به اینکه سه‌شنبه از میزان بارش در شمال غرب و غرب کاسته و گستره بارندگی به دیگر نقاط کشور کشیده می‌شود، ادامه داد: طی پنج روز آینده، در مناطق مستعد رگبار تگرگ و در مناطقی که بارش رخ نمی‌دهد، وزش باد شدید و خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

کد خبر 746114

دیگر خبرها

  • هوای دو شهر خوزستان در وضعیت «قرمز»
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱ اردیبهشت / تردد در محورهای شمالی روان است
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۳۱ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران