Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@19:04:50 GMT

۷۱ درصد دانش‌آموزان اراک واکسینه شدند

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۳۶۸۹

۷۱ درصد دانش‌آموزان اراک واکسینه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از دانشگاه علوم پزشکی سید محمد جمالیان اظهار کرد: در زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک ۹۱ هزار و ۳۶۸ دانش آموز واجد شرایط وجود دارد که از ابتدای شروع روند واکسیناسیون این گروه هدف، تاکنون ۶۴ هزار و ۶۷۲ واکسن دُز اول و ۵ هزار و ۸۴۱ واکسن دُز دوم تزریق شده است و به عبارتی دیگر ۷۱ درصد آن ها با دریافت دُز اول و ۶/۴ درصد با دریافت هر دو دُز واکسن کرونا، علیه ویروس منحوس واکسینه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه ضمن اشاره به تعداد دُز تزریقی دانش‌آموزان واجد شرایط هر شهرستان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک، افزود: از ۴۹ هزار و ۷۶۱ دانش آموز واجد شرایط شهرستان اراک، ۳۶ هزار و ۴۸ نفر (۷۲ درصد) دُز اول و ۲۰۳ نفر(۰/۴ درصد) دُز دوم، از ۲ هزار و ۵۴۶ دانش‌آموز واجد شرایط شهرستان فراهان، ۲ هزار و ۲۴۰ نفر(۸۸ درصد) دُز اول و ۱۰۴ نفر(۴/۱ درصد) دُز دوم، از ۵ هزار و ۲۶۲ دانش آموز واجد شرایط شهرستان خنداب، ۴ هزار و ۴۰۷ نفر(۸۴ درصد) دُز اول و ۱۶۱ نفر(۳/۱ درصد) دُز دوم، از هزار و ۳۴۳ دانش آموز واجد شرایط شهرستان آشتیان، هزار و ۱۰۰ نفر(۸۲ درصد) دُز اول و ۸۷ نفر(۶/۵ درصد) دُز دوم و از هزار و ۷۹۹ دانش آموز واجد شرایط  شهرستان تفرش، هزار و ۴۶۶ نفر(۸۱ درصد) دُز اول و ۹۲ نفر(۵/۱ درصد) دُز دوم را دریافت کرده اند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: از ۵ هزار ۳۷۰ دانش آموز واجد شرایط شهرستان دلیجان، ۴ هزار و ۲۹۰ نفر(۸۰ درصد) دُز اول و ۲۳۵ نفر(۴/۴ درصد)  دُز دوم، از ۱۰ هزار و ۶۵۶ دانش آموز واجد شرایط شهرستان شازند، ۸ هزار و ۵۱۰ نفر( ۸۰ درصد) دُز اول و ۷۹۴ نفر(۷/۵) دُز دوم، از ۳ هزار و ۶۶۹ دانش آموز واجد شرایط شهرستان کمیجان، ۲۸۹۵ نفر(۷۹ درصد) دُز اول و ۲۰۳ نفر(۵/۵ درصد) دُز دوم و از ۴ هزار و ۷۸۵ دانش آموز واجد شرایط شهرستان محلات، ۳ هزار و ۷۱۶ نفر(۷۸ درصد) دُز اول و ۱۹۰ نفر( ۴درصد) دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

جمالیان توصیه کرد: با توجه به وضعیت کنونی شکننده و ناپایدار استان و قرمز شدن شهرستان زرندیه، این شرایط ممکن است دیگر شهرستان‌های استان را نیز درگیر کند بنابراین رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی امری لازم و ضروری است و از کلیه افراد واجد شرایطی تاکنون به هر دلیلی موفق به دریافت واکسن نشده اند میخواهیم که در اسرع وقت به مراکز مربوطه مراجعه کرده و واکسن خود را دریافت نمایند تا هر چه سریعتر شاهد قطع انتقال ویروس باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی اراک واکسن دانش آموزان اراک بازگشایی مدارس دانشگاه علوم پزشکی د ز اول ۴ هزار د ز دوم ۴ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس پیام تهدیدآمیز دانش آموز به معلم در برگه امتحانی

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «عکس پیام تهدیدآمیز دانش آموز به معلم در برگه امتحانی»، «با این راهکارهای ساده‌ از چین و چروک دور لب جلوگیری کنید»، «به خاطر دوست دارم گفتن شوهر به همسرش، باید به ۱۰ جا جواب میدادم»، «داستانی که از حال عاشقان میگوید؛ آه صاحب درد را باشد اثر»، «اژدها رو بین این همه خونه پیدا کن؛ تنها ۱۰ درصد افراد موفق میشن»، «شربت زعفران و بیدمشک یک نوشیدنی عالی برای فصل بهار که تر و تازه‌تان میکند»، «تست هوش / عدد گم شده را در ۵ ثانیه پیدا کنید» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «مدرسه آنلاین» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

عکس پیام تهدیدآمیز دانش آموز به معلم در برگه امتحانی

با این راهکارهای ساده‌ از چین و چروک دور لب جلوگیری کنید

به خاطر دوست دارم گفتن شوهر به همسرش، باید به ۱۰ جا جواب میدادم

داستانی که از حال عاشقان میگوید؛ آه صاحب درد را باشد اثر

اژدها رو بین این همه خونه پیدا کن؛ تنها ۱۰ درصد افراد موفق میشن

اگه زیاد سردرد میگیرید احتمالاً کمبود این ویتامینها را دارید

چگونه امتحانات نهایی را تک ماده کنیم؟

ناخنت چه شکلیه؟ / تست شخصیت شناسی

شربت زعفران و بیدمشک یک نوشیدنی عالی برای فصل بهار که تر و تازه‌تان میکند

تست هوش / عدد گم شده را در ۵ ثانیه پیدا کنید

دیگر خبرها

  • کتک زدن معلم در کلاس توسط دانش آموز بی تربیت
  • «تک ماده» برای ۴ درس؛ کمک به دانش‌آموز یا پوشاندن ضعف آموزش در مدارس؟/ «کاهش معدل از سخت‌تر شدن سوال‌ها نیست از کاهش سطح آموزشی است»
  • عکس پیام تهدیدآمیز دانش آموز به معلم در برگه امتحانی
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • وضعیت مطلوب دلیجان در حوزه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش
  • تغییر زمان شروع ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • جشن تکلیف هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر در دماوند