Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید علی میر احمدی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر همه تلاش و همت خود را به کار بسته است و اجازه تخطی را به قاچاقچیان نمی‌دهد، ابراز داشت: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس سمنان و همکاری عوامل ناجا رد قاچاقچی مواد مخدر در سیستان و بلوچستان شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی عملیات پیچیده پلیسی قاچاقچی دستگیر شد، افزود: طی بازجویی‌های به عمل‌آمده این فرد قصد جا به جایی محموله را به مقصد استان‌های مرکزی کشور داشت که با هوشیاری پلیس از این عملیات خود ناکام ماند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در پی دستگیری متهم با بازدید از منزل مسکونی فرد ۱۶۴ کیلوگرم تریاک از منزل مسکونی واقع در ایرانشهر کشف شد، ابراز داشت: پلیس با هر گونه مصادیق رفتاری که منتهی به سلب آرامش و آسایش دیگران شود به شدت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 5335242

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سمنان قاچاق مواد مخدر کشف تریاک ویروس کرونا هفته وحدت اردبیل بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران گرگان مجلس شورای اسلامی سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک

 سرهنگ محمدقاسم رحیمی گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی شهرستان اندیمشک با رصد اطلاعاتی  دو دستگاه خودروی را شناسایی وطی عملیاتی ضربتی آنها را توقیف کردند.

او می‌گوید: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو‌های توقیفی مقدار ۶۶ کیلو‌گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: در این ارتباط ۳ نفر سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم