Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان گفت: مسجد متعلق به جناح، دولت و حاکمیت نیست؛ بلکه متعلق به مردم بوده و این موضوع باعث شده که انس و علاقه آنها نسبت به مساجد بیشتر شود.

احمد عبداللهی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نقش مساجد در جامعه اظهار کرد: مسجد خانه‌ی خدا است. ممکن است برخی مردم با روحانیت، بسیج یا هیئت امنای مسجد مشکل داشته باشند، اما با خدا که مشکلی ندارند؛ بنابراین خانه خدا برای همه مردم از جاذبه برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسجد متعلق به جناح، دولت و حاکمیت نیست؛ بلکه متعلق به مردم بوده و این موضوع باعث شده که انس و علاقه آنها نسبت به مساجد بیشتر شود. در مسجد معنویت حرف اول را می‌زند و همین موضوع باعث شده که مردم در آنجا احساس تعلق خاطر داشته باشند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان ادامه داد: در صورتی که مساجد مانند دوران صدر اسلام همه فعالیت‌ها و امور متعلق به مردم از جمله حل اختلاف، تربیت، آموزش و مباحث اقتصادی و ایجاد اشتغال را در خود جای دهد، در صورتی که به این ظرفیت توجه شود، قطعاً می‌تواند نقش پر رنگی در جامعه ایفا کند.

کد خبر 530982

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مسجد مساجد کشور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماه مهمانی خدا و تلاوت قرآن در مساجد استان همدان

مسجد شهید مدرس، شهرک مدرس همدان هم یکی از این مساجد است که هر روز صبح محفل انس با قرآن در آن با حضور بانوان و کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود و در آن علاوه بر تلاوت قران و دعا‌ها آموزش و تفسیر قر آن و دعا‌ها، تفسیر نهج الابلاغه هم برگزار می‌شود.

در این مسجد پایگاه مقاومت بسیج شهید عروجی فعالیت می‌کند و در کنار آن کلاس‌ها و برنامه‌های فرهنگی را برای کودکان و نوجوانان و آشنایی آن‌ها با قرآن را برگزار می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • زاکانی مشکلات تهران را حل کرد و فقط مانده مسجدسازی در پارک ها / اگر در بوستان قیطریه فضای خالی دارید درخت بکارید
  • برگزاری جشن آیه‌های بندگی در بیرجند
  • برگزاری مراسم لیالی قدر در ۲۰۰ مسجد و هیئت مذهبی شهرستان قائنات
  • برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند
  • برگزاری مراسم شب قدر در بیش از ۹۵ مسجد شهرستان بهار
  • قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم در البرز راه اندازی می‌شود
  • استاندار البرز: بازار استان باید بی وقفه زیر نظر باشد
  • ماه مهمانی خدا و تلاوت قرآن در مساجد استان همدان
  • طرح ساخت مسجد در پارک قیطریه تایید شد