Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوادکرمی رئیس راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد در گفت و گو با خبر نگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، طی توضیحاتی درباره حواشی اخیر نام نویسی مسکن ملی، بیان کرد: با عنایت به برنامه نهضت ملی ساخت مسکن سامانه مسکن ملی به مدت یک ماه جهت ثبت نام متقاضیان شروع به کار کرده است.

او افزود: با توجه به کمبود زمین مسکونی در شهرستان، به طور موقت امکان نام نویسی متقاضیان شهرمان وجود ندارد که البته برای بیشتر شهر‌های استان این مشکل وجود دارد و تنها برای دو شهرستان استان فعلا امکان نام نویسی در سامانه پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کرمی ادامه داد: این اداره در جهت برنامه‌های خود پیگیر تغییرکاربری زمین مناسبی است که با انجام این موضوع مشکل نام نویسی متقاضیان برطرف شده و جای نگرانی نخواهد بود.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد گفت: نماینده شهرستان نیز به شکل جدی پیگیر حل مشکل از مسئولان استانی ست تا این دغدغه مردم این شهرستان برطرف شود.

او ادامه داد: طبق اعلام وزارت خانه هر زمان هر شهری نسبت به معرفی زمین اقدام نماید حتی پس از گذشت این یک ماه نیز نسبت به بازگشایی سامانه برای آن شهر اقدام می‌شود که در سال‌های قبل هم چنین بوده است.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد در خصوص چگونگی تأمین زمین نیز گفت: یکی از راه‌های تامین زمین مسکونی شهرستان استفاده از زمین‌های مالکین مجاور شهر است و از مالکین زمین‌های بزرگ در مجاورت محدوده شهر که قصد توافق و الحاق به محدوده با کاربری مسکونی را دارند درخواست کرد که به اداره راه و شهرسازی شهرستان مراجعه کنند چرا که با تسهیلاتی که وزارت خانه در نظر گرفته فرصت مناسبی برای استفاده مالکین به شمار می‌رود.

او در خصوص شهر‌های پالیز و آجین هم عنوان کرد: با عنایت به اینکه این اداره فاقد زمین مسکونی در این شهر‌ها است با پیگیری از اداره منابع طبیعی شهرستان در صورتی که زمین‌های مناسبی در محدوده یا مجاورت محدوه شهر‌های مذکور داشته باشند، این اداره نسبت به معرفی زمین و نیز ایجاد سهمیه جهت متقاضیان این شهر‌ها اقدام می‌نماید.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهر سازی مسکن ملی راه و شهرسازی شهرستان نام نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۶۰ هکتارزمین در شهرستان بستان آباد برای نهضت ملی مسکن، جوانی جمعیت و فرزندآوری

علیرضا توری  در جلسه مسکن شهرستان بستان آباد با بیان اینکه شهرستان بستان آباد پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور بوده  گفت:در شهرستان بستان آباد تا به امروزبرای ۷۲ واحد زمین تحویل داد شده و اکثر آنها تکمیل و سکونت در آنها وجود دارد.

وی با بیان اینکه چهار هزار نفر در این شهرستان در فاز‌های دوم برای دریافت زمین ثبت نام کرده اند افزود:بعد از پالایش ۳۴۲ نفر حائز شرایط دریافت زمین شده اند که برای آن‌ها زمین تدارک دیده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • گره ناگشوده مسکن ملی در آذرشهر/ جانی که به لب رسیده است
  • ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط جرقویه تحویل داده شد
  • تحویل ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط درجرقویه
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن
  • اختصاص زمین به ۱۰۱ متقاضی حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن
  • ۷ هزار و ۱۷۹ قطعه‌زمین در روستا‌های مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن است
  • اختصاص ۶۰ هکتارزمین در شهرستان بستان آباد برای نهضت ملی مسکن، جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • اختصاص ۶۰ هکتار زمین به ملی مسکن در شهرستان بستان آباد
  • تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • اضافه شدن ۲۱ هکتار زمین به شهر‌های اقماری کاشان