Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@22:02:47 GMT

هشدار فرماندار کرج نسبت به موج جدید کرونا

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۳۹۵۶

هشدار فرماندار کرج نسبت به موج جدید کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، غفور قاسم پور، فرماندار کرج، صبح دوشنبه در جمع مدیران ادارات کلانشهر کرج، با بیان اینکه صیانت از سلامت مردم اولویت اساسی است، گفت: خوشبختانه در مرکز استان البرز فرایند واکسیناسیون عمومی به نحو مناسبی در حال انجام است و با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها ضروری است که بسترهای ترغیب و اقناع افکار عمومی برای آن دست افرادی هم که هنوز واکسن دریافت نکرده اند فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با وجود انجام واکسیناسیون عمومی وقوع موجب ششم کرونا بدلیل آغاز بکار فعالیت مراکز مختلف از جمله دانشگاه‌ها و مدارس قریب الوقوع است و باید با آمادگی کامل این موج را نیز پشت سر بگذاریم.

معاون استاندار ادامه داد: تکمیل تجهیزات بیمارستان‌ها در مرکز استان ضروری است و باید نسبت به رفع نواقص و کمبودها تا پیش از شروع موج جدید اقدام نماییم.

وی بیان کرد: از آنجا که تعطیلی‌ها و محدودیت فعالیت مشاغل و گروه‌ها رو به کاهش است با مدیریت هوشمند باید موج بعدی را نیز مدیریت کنیم. 

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: کرج واکسیناسیون موج کرونا البرز خبرگزاری فارس فرمانداری کرج مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۳۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال

ابراهیم شکیبا، معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از انجام طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق و کانون‌های پرخطر استان در راستای ریشه‌کنی فلج اطفال با خوراندن ۲ قطره واکسن خبر داد.

وی گروه هدف را کودکان زیر ۵ سال متولیدن ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ به بعد اعلام کرد و گفت: این طرح به صورت خانه به خانه و با مراجعه به درب منزل در ۲ نوبت انجام می‌شود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه زمان نوبت اول را از ۲ الی ۴ اردیبهشت‌ماه اعلام و بیان کرد: این مرحله توسط ۵۷ تیم عملیاتی سه نفره بهداشتی (ناظر، واکسیناتور و راننده) برای تعداد ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال در سطح استان در حال انجام است.

وی گفت: مرحله دوم از ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مناطق و کانون‌های پرخطر سطح استان آغاز و تا یکم خردادماه به‌طول می‌انجامد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • واکسیناسیون بیش از ۲۴۷ هزار رأس دام در زنجان
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال
  • واکسیناسیون ۲.۵ میلیون راس دام سبک علیه بیماری آبله
  • ضرب الاجل یک هفته‌ای فرماندار میاندآب برای جمع آوری سد معبر
  • واکسیناسیون پنوموکوک در آبادان آغاز شد
  • هشدار صندوق بین‌المللی‌ پول نسبت به مصادره دارایی‌های روسیه