Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به همراه استاندار سمنان، فرماندار دامغان و تعدادی از مسؤولان اجرایی استان و شهرستان دامغان از پست در حال احداث ۶۳ به ۲۰ کیلوولت صنعتی دامغان بازدید کردند.

مجید وفایی، معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای سمنان با اشاره به رشد شهرک صنعتی دامغان و ضرورت توسعه زیرساخت انرژی و تأمین برق موردنیاز شرکت‌های متقاضی گفت: پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت صنعتی دامغان، زمینه تأمین برق متقاضیان برق در شهرک صنعتی شهرستان دامغان و توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را فراهم خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان مشخصات فنی و ویژگی‌های پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت صنعتی دامغان اظهار کرد: پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت صنعتی دامغان دارای دو فیدر خط، دو فیدر ترانس، دو دستگاه ترانس ۴۰ مگاولت آمپر، دو دستگاه ترانس کمکی ۲۵۰ کاوا، ۱۲ فیدر خروجی و دو دستگاه فیدر خازن است.

وفایی ایجاد زیرساخت انرژی برای توسعه بخش صنعت و تولید به‌منظور تأمین مصارف برق کارگاه‌ها و کارخانه‌های مستقر در شهرک صنعتی دامغان، بالا رفتن قابلیت مانور بار مصرفی در سطوح ولتاژی فوق توزیع و توزیع، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع، بهبود وضعیت ولتاژ و کاهش تلفات شبکه‌های فوق توزیع و توزیع در شهرستان دامغان را از اهداف پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت صنعتی دامغان برشمرد.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان و علی رسولیان معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از تلاش‌های صورت‌گرفته در توسعه زیرساخت انرژی در استان و توجه ویژه به صنایع در تأمین انرژی الکتریکی از مجموعه مدیران و کارکنان صنعت برق استان تقدیر کردند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرک صنعتی صنعت برق شرکت برق منطقه ای سمنان صنعت و تولید شهرک صنعتی دامغان وزیر صمت صنعت برق شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۳۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، با هدف توسعه اشتغال و حرفه‌آموزی مددجویان مسؤولان اداره کل زندان‌های استان تهران، بنیاد تعاون زندانیان و شهرک‌های صنعتی تشکیل جلسه دادند.

سید حشمت الله حیات‌الغیب مدیر کل زندان‌های استان تهران در جلسه‌ای که با توسعه اشتغال و حرفه‌آموزی مددجویان تشکیل شده بود، اظهار کرد: با ورود زندانی به زندان، خانواده وی دچار مشکلات معیشتی و اقتصادی می‌شوند و کمک به اشتغال آنان و تأمین معاش خانواده‌هایشان، امر ثواب است و اجر اخروی دارد.

وی تاکید کرد: یکی از رسالت‌های مهم سازمان زندان‌ها و نیز وظیفه ذاتی بنیاد تعاون زندانیان، توسعه زمینه‌های اشتغال و حرفه‌آموزی مددجویان به منظور پیشگیری از بازگشت آنان به چرخه جرم است.

رئیس هیأت اجرایی بنیاد تعاون زندانیان استان افزود: در حال حاضر ۲۰۰ کارآفرین با مجموعه زندان‌ها همکاری می‌کنند که برابر دستورالعمل صادره از سوی بنیاد تعاون زندانیان استان، حقوق و دستمزد ماهیانه یا روزانه دریافت می‌کنند که به حسابشان واریز می‌شود و کارآفرینان بر اساس این دستورالعمل می‌توانند بیشتر از سقف تعیین شده حقوق واریز کنند.

وی بیان داشت: زندانیان به دو صورت کارگاهی و نشسته در داخل زندان‌ها یا کارگاه‌های سطح شهر مشغول به کار هستند، زندانیان خارج از زندان نیز با حمایت مراجع قضائی که در دوره اخیر چشمگیر بوده، پس از پایان کار نزد خانواده‌هایشان بازمی‌گردند.

همچنین در ادامه مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان تهران ضمن ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد یک ساله این مرکز گفت: در برنامه‌های سال جاری، تعداد مددجویان مورد نیاز کارگاه‌های شهرک‌های صنعتی برآورد شده، با همکاری دستگاه قضائی، آمادگی اعزام آنان را داریم.

محمدرضا تقی‌پور افزود: کارآفرینان شهرک‌های صنعتی با شرکت در این طرح، از معافیت‌های مالی و تأمین اجتماعی برخوردار خواهند بود.

وی همچنین تصریح کرد: مددجویان شاغل ضمن آموزش‌های تخصصی رایگان در رشته‌های شغلی و مورد علاقه خویش، گواهینامه‌های معتبر فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند که پس از اتمام دوره حبس از این مدارک جهت ادامه آن حرفه و حتی دریافت وام‌های خوداشتغالی بهره‌مند می‌شوند.

در این جلسه دو ساعته که سعید صادقی مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان، جمیاری معاون سلامت، اصلاح و تربیت و نیز مسئولان این حوزه‌ها شرکت داشتند، مقرر شد برنامه همکاری در مورد توسعه کارگاه‌های تولیدی داخل و خارج از زندان‌ها تنظیم و ارائه شود.

کد خبر 6085025

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • افزایش ظرفیت و بهینه‌سازی پست برق فوق توزیع شوشتر
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند