Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا و بنا به اعلام فدراسیون فوتبال، با توجه به لغو بازی مس رفسنجان و شهر خودرو و همچنین انجام چهار بازی لیگ برتر، «یونس اکبرپور» از تیم مس رفسنجان، «امیرعلی صادقی» از استقلال و «محمد خدابنده‌‍لو» از ذوب آهن،  سه بازیکنی هستند که بامداد سه‌شنبه تهران را به مقصد دوشنبه ترک می‌کنند.

با اضافه شدن این سه بازیکن، ۲۳ بازیکن تیم امید ایران در اردوی تاجیکستان تکمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این تیم امید ایران با ۲۰ بازیکن به تاجیکستان اعزم شده بود و  تمرینات آماده‌سازی را دنبال کرد.

تیم امید ایران که مهدی مهدوی‌کیا هدایت آن را بر عهده دارد  از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران به مصاف تیم امید نپال خواهد رفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال امید لیگ برتر مهدی مهدوی کیا تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۸ سال دختر آسیا از ۲۷ خرداد تا سوم تیر با حضور ۱۳ تیم در ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار می‌شود و تیم نوجوانان دختر ایران در گروه دوم مرحله مقدماتی با تیم‌های ژاپن و فیلیپین همگروه است.   فاطمه شعبان خمسه در راستای آماده‌سازی هر چه بیشتر تیم والیبال زیر ۱۸ سال دختر ایران، ۱۹ بازیکن را به ششمین اردوی این تیم فراخواند.   مرحله ششم تمرینات از هشتم اردیبهشت در کمپ تیم‌های ملی والیبال زنان (چمران) در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می‌شود و به مدت ۱۱ روز (هجدهم اردیبهشت) پیگیری می‌شود.   مریم قاضی راد، هستی واحدی، سوگند بابازاده، معصومه قدمی، یسنا آهنکوب‌رو، آیدا ولی‌نژاد، عسل ولی‌پور، نگار حسینی، زهرا محمدزاده، لعیا افزونی، هلیا پوررضا، زهرا یزدان کیش‌راد، یلدا جعفری، آیناز باقری، مبینا کریمی، ملینا غفرانی، فاطمه کاویانی کتولی، کیمیا سهرابی و ثنا نقی‌پور بازیکنان دعوت شده به ششمین اردوی آماده‌سازی تیم والیبال زیر ۱۸ سال دختر ایران هستند.   بهاره نیازی و ندا مولاهویزه به عنوان مربیان، سارا آقاجانی (کمک مربی)، فهیمه محلوجی به عنوان بدنساز، اکرم حبیب‌لو فیزیوتراپ و افسانه شکوهی‌فر به عنوان مدیر تیم، سرمربی تیم والیبال نوجوانان را در این اردو همراهی می‎‌کنند.

دیگر خبرها

  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام