Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@11:20:25 GMT

هوای زنجان سردتر می شود

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۴۰۴۹

هوای زنجان سردتر می شود

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان صاف تا قسمتی ابری بوده و در برخی از مناطق شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود.

وی از وقوع وزش شدید باد در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به وقوع شدید باد از شهروندان درخواست می‌شود در کنار ساختمان‌های نیمه کاره و درختان فرسوده تردد نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان زنجان به وضعیت دمای هوای استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: از فردا دمای هوا استان زنجان به طور محسوس بیش از ۱۰ درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد و هوا سرد می‌شود.

رحمان نیا به گرم‌ترین و سردترین مناطق استان زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته خیرآباد و چورزق به ترتیب سردترین و گرم‌ترین مناطق استان بودند.

وی به دمای فعلی شهر زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر اعلام کرد که نسبت به روز گذشته در همین ساعت هوا سردتر شده است.

کد خبر 5335154

منبع: مهر

کلیدواژه: دمای هوا سازمان هواشناسی ویروس کرونا هفته وحدت اردبیل بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران گرگان مجلس شورای اسلامی سیدابراهیم رئیسی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای کلانشهر مشهد در شرایط «سالم»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: کیفیت هوای کلانشهر مشهد با افزایش حجم آلاینده‌ها  نسبت به دیروز که هوا «پاک» بود، در شرایط «سالم» برای تنفس شهروندان قرار گرفت.

مهدی اله‌پور افزود: اگرچه میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۴۸ نشانگر هوای «پاک» است، اما شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته با عدد ۸۶ از شرایط «سالم» هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

وی 'tj: کیفیت هوای اغلب ۲۳ منطقه دارای ایستگاه سنجش کیفیت هوا در مشهد پاک است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

 

دیگر خبرها

  • تداوم هوای سرد در خراسان رضوی
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوای استان همدان
  • هوای آذربایجان شرقی بارانی می‌شود
  • احتمال بارش باران و وزش باد در همدان
  • پایداری هوای زنجان تا هفته آینده
  • هوای زنجان بارانی می‌شود
  • دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد
  • پیش‌بینی دمای هوای کشور؛ بارش باران و برف و وزش باد شدید در این مناطق
  • کیفیت هوای کلانشهر مشهد در شرایط «سالم»
  • جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی هفتگی بارش و دمای هوا/ از ۶ فروردین تا ۱۶ اردیبهشت هوا چطور است؟