Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،در راستای انتشار بخشی از عملکرد حوزه ‌های مختلف محیط زیست استان و پس از رسانه‌ای شدت عملکرد بخش‌های معاونت محیط طبیعی و محیط انسانی , این بار و در سومین روز از آبان 1400 بخشی از عملکرد اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بویراحمد در 7 ماهه نخست سال جاری منتشر شد .

سید اسدالله هاشمی در همین خصوص گفت:در 7 ماهه سال جاری 93 نفر متخلف  زیست محیطی به مراجع قضایی  شهرستان بویراحمد معرفی شدند  که از آنها لاشه 30 راس کل بز و قوچ، 31 قطعه کبک، یک قلاده خرس، یک بهله عقاب، 3 قلاده گراز، 2 قلاده تشی و 22 قطعه سهره طلایی زنده کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد : نکته قابل تامل، رصد فضای مجازی توسط محیط زیست استان است که  در همین راستا 7 نفر از متخلفین از طریق تصاویری از شکار6 راس کل وحشی و یک راس قوچ به همراه 2  قطعه کبک که در فضای مجازی منتشر کرده بودند شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند .

وی به  متخلفین حوزه صید ماهی اشاره کرد و گفت : در همین راستا 7 نفر متخلف به مراجع قضایی استان معرفی شدند .

هاشمی گفت : 10 نفر متخلف اراضی که 30 هزار و ۶۸۰ مترمربع از اراضی منابع ملی را در شهرستان بویراحمد تصرف کرده بودند شناسایی و به همراه پرونده به مراحع قضایی فرستاده شدند.
 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: محیط زیست فضای مجازی بز عملکرد محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک

سید سعید موسوی رئیس اداره حفاظت محیط زیست باغملک گفت: طی گشت و کنترل یگان حفاظت اداره محیط زیست باغملک در رودخانه سد جره به دو نفر صیاد غیر مجاز ماهی برخورد نموده که برخلاف قوانین شکار و صید و در فصل ممنوعه اقدام به صید ماهی نموده که متخلفین دستگیر و ماهی‌های صید شده و ادوات صید از متخلفین کشف و ضبط گردید. 

او می‌گوید: با توجه به فصل تکثیر و تخم ریزی ماهیان و سایر آبزیان در زیستگاه طبیعی هرگونه صید غیرمجاز با استفاده از تور یا قلاب ماهیگیری و ... ممنوع است و یگان این اداره به صورت شبانه روزی در حفظ و حراست از این ذخایر الهی بدون خستگی در تلاش هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد
  • کشف صد هزار حلزون در شهرضا
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی