Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسین علیزاده مقدم رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و سرمایه‌های ملی مأموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی استان در هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور ایست و بازرسی کوله سنگی زاهدان طی عملیاتی همزمان به ۳ دستگاه کامیون نفتکش مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازرسی از این ۳ کامیون مقدار ۲۶ هزار و ۶۲۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان تصریح کرد: در این رابطه ۳ فرد متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌ها و ذخایر ملی کشور، برخورد قاطعانه پلیس با قاچاقچیان سوخت، مستمر و ادامه دار خواهد بود.

وی با اشاره به تأثیرات بسیار بد پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور از شهروندان خواست، هر گونه اخبار مربوط به این پدیده مخرب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوخت قاچاق حوادث و انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان از کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودرو نیسان در محور فومن به سراوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد خوش‌خلقت با بیان اینکه مبارزه با قاچاق سوخت یکی از اولویت‌های کاری مجموعه انتظامی است اظهار کرد: پلیس با اقدامات همه جانبه و رصد محورهای مواصلاتی از قاچاق و به تاراج رفتن این سرمایه ملی جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه پس از اقدامات انجام شده مشخص شد یک دستگاه خودرو باری نیسان در حال حمل سوخت قاچاق در مواصلاتی فومن به سراوان است، افزود: حین کنترل نامحسوس مسیر مورد نظر این خودرو شناسایی و متوقف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان از کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت خبر داد و خاطرنشان کرد: در این خصوص متهم ۴۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 746921

دیگر خبرها

  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در بیرجند
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سمنان