Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت‌نام فروش فوق‌العاده ۵ محصول گروه خودروسازی سایپا از امروز به مدت دو روز آغاز می‌شود. خبرگزاری میزان -ثبت‌نام فروش فوق‌العاده آبان ماه محصولات گروه خودروسازی سایپا از امروز آغاز می‌شود که ۵ محصول این خودروسازی در این طرح عرضه می‌شوند و متقاضیان می‌توانند از امروز به مدت دو روز در این طرح ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  متقاضیان محترم از ساعت ۱۵ دوشنبه مورخ ۳ آبان ۱۴۰۰ می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com نسبت به ثبت نام اقدام کنند و حداکثر تا ۹۰ روز خودرو خود را دریافت خواهند کرد.   در این طرح خودروی کوئیک با گیربکس معمولی و رینگ فولادی به قیمت ۱۴۱ میلیون و ۱۶۲ هزار تومان، خودروی کوئیک آر با گیربکس معمولی در دو رنگ سفید مشکی و سفید قرمز به قیمت ۱۴۹ میلیون و ۴۱۶ هزار تومان و در رنگ سفید به قیمت ۱۴۲ میلیون و ۵۳۷ هزار تومان، خودروی تیبا ۲ با رینگ فولادی با قیمت ۱۳۶ میلیون و ۵۱۹ هزار تومان و خودروی سایپا ۱۵۱ به قیمت ۱۲۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.
 
جزئیات پیش‌فروش محصولات سایپا را اینجا بخوانید.     بیشتر بخوانید: آغاز پیش فروش ۵ محصول سایپا/ بدون محدودیت و قرعه‌کشی

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی پیش فروش خودرو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی پیش فروش خودرو هزار تومان ۵ محصول ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۴۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شرایط فروش اقساطی ۳ محصول کرمان موتور

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در این طرح فروش که از ۲۹ فروردین ماه آغاز می‌شود، قیمت جک j۴، هفتصد و نود و یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، KMC T۸ یک میلیارد و ششصد و نود و هفت میلیون تومان و BAC X۳ نهصد سی و نه میلیون و ششصد هزار تومان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم

شرایط فروش جک J۴

انتهای پیام/

کد خبر: 1227457 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • اعلام شرایط فروش اقساطی ۳ محصول کرمان موتور
  • آغاز فروش ون‌ اینرودز توسط بهمن موتور (+ جدول فروش و قیمت)
  • نفوذ شگفت‌انگیز گلزن سایپا به قلب دفاع خیبر! (ویدیو)
  • نقش موثر شرکت سایپاگام به عنوان کانون تولید قطعات الکترونیکی گروه سایپا/ افزایش ظرفیت تولید سایپاگام از اواسط اردیبهشت ماه
  • فروش یک خودروی نوظهور از امروز (۲۷ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط