Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرهاد عبدالعلی‌پور، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: از اوایل روز سه‌شنبه ۴ آبان تا صبح پنج شنبه ۶ آبان ماه، در شهرستان‌های خلخال و کوثر، افت دمای محسوس همراه با بارش پیش‌بینی می‌شود.

او افزود: در مورد مخاطره این هشدار هواشناسی، کاهش محسوس دمای هوا، رخداد یخبندان و دمای زیر صفر درجه سلسیوس، بارش باران و بارش خفیف برف به ویژه در نواحی کوهپایه‌ای پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل ادامه داد: طبق اطلاعیه مدیریت بحران استان احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و احتمال سرمازدگی محصولات زراعی و باغی وجود دارد.

عبدالعلی‌پور تصریح کرد: به کشاورزان توصیه می‌شود نسبت به تسریع برداشت محصولات باغی و زراعی از جمله صیفی‌جات، تنظیم دمای گلخانه‌ها، دامداری‌ها و گاوداری‌ها، مراکز کشت قارچ و حفاظت از کندو‌های زنبور عسل، تسریع در هرگونه عملیات زراعی محصولات پاییزه، تنظیم دمای انبار فنی محصولات کشاورزی و تسریع در انتقال محصولات برداشت شده به انبار‌های فنی، تنظیم ورودی و خروجی آب استخر‌های پرورش ماهی‌های سرد آبی، تخلیه آب و جمع‏ آوری لوله‌ها، اتصالات و تجهیزات سیستم آبیاری تحت فشار در مناطق سردسیر، استفاده از ضد یخ در رادیاتور ماشین آلات کشاورزی و محافظت از ادوات کشاورزی با توجه به روند کاهشی دما و جلوگیری از نفوذ هوای سرد به داخل سالن‌ها توصیه شده است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی اردبیل وضعیت آب و هوا بارش برف و باران مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۴۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان لامرد گفت:  بنا بر اعلام کارشناسان این سازمان باران و سیل اخیر به گندم زارها، صیفی جات، جاده‌های بین مزارع و چندین قنات در لامرد خسارت وارد کرده است.  

علیرضا محمدی افزود: بیش از ۷۰ درصد این خسارات به کشاورزان بخش اشکنان این شهرستان بود.
رییس جهاد کشاورزی لامرد بیان کرد: در بارش‌های ۲۸ فروردین بیش از ۸۴ میلی متر بارش در ایستگاه باران سنجی جهاد کشاورزی اشکنان ثبت شد.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • رگبار باران و بارش تگرگ اردبیل میهمان عصرگاهی اردبیلی ها
  • خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی
  • هشدار کاهش دمای هوا و سرمازدگی محصولات کشاورزی در کرمان
  • سیل یا نبود مدیریت بحران؟ خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • هشدار سطح زرد نیز برای کشاورزی صادر شد/احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی از پنجشنبه تا جمعه
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • آخرین وضعیت سیل در استانهای جنوبی کشور/ برخی روستاها تخلیه شدند