Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@07:22:27 GMT

آزمون: به دلیل مصدومیت در لیگ قهرمانان بازی نکردم

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۴۲۸۲

آزمون: به دلیل مصدومیت در لیگ قهرمانان بازی نکردم

سردار آزمون خیلی زود به روزهای خوب خود در ترکیب زنیت برگشت و با نمایشی که در بازی با اسپارتاک مسکو داشت نشان داد که می خواهد در فصل پایانی حضور در تیم زنیت هم یک ستاره باشد. 

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که رسانه های روس بعد از پیشنهاد 7 تا 8 میلیون دلاری لیون برای در اختیار گرفتن سردار آزمون از تمایل باشگاه اینتر برای خرید مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تعطیلات ژانویه نوشتند سردار آزمون بی توجه به این مقاله ها در پی درخشش دوباره در ترکیب زنیت بود تا نشان دهد اینروزها هم مهاجم اثر گذار گذشته است و اگر در بازی های اخیر فروغ زیادی در ترکیب تیم زنیت نداشته به خاطر مصدومیت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته ای که سردار آزمون در پایان بازی با اسپارتاک و در کنفرانس خبری بعد از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن میدان بدان اشاره کرد. سردار آزمون در این بازی زننده 2 گل از 7 گل تیم زنیت بوده و از سویی یک پنالتی منجر به اخراج برای تیم زنیت گرفت و کاملا طبیعی بود به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود. و با این دو گل شمار گل های سردار آزمون در ترکیب زنیت و در لیگ برتر روسیه به عدد 7 رسید و اکنون او بهترین گل زن تیم روسی به شمار می آید. به این خاطر که از مهاجمان روسی تیمش یعنی یاروخین و آرتم یک گل بیشتر به ثمر رسانده است. 

 

سردار در پایان این بازی وقتی جایزه بهترین بازیکن زمین را در دست داشت؛ به گزارشگر گفت: « به عنوان مهاجم وقتی وارد زمین می شوم وظیفه این است که گلزنی کنم. ما قبلا با دو مهاجم خیلی خوب بازی می کردیم و اکنون نیز با سیستم تک مهاجم نیز خوب بازی کردیم. به نظرم جا دارد امروز از مربی درباره ترکیب تیم سوال کنید. من بد شانس بودم و در ترکیب اصلی  در لیگ قهرمانان اروپا به دلیل مصدومیت هایی که داشتم بازی نکردم. امیدوارم در آینده در لیگ قهرمانان اروپا عملکردمان بهتر شود و همین شکل بازی کنیم. در لیگ قهرمانان شما اگر اشتباه کنید مجازات می شوید.» 

 

 

گفتنی است هر گاه روند گلزنی سردار آزمون در زنیت متوقف می شود رسانه های روس از سردار آزمون انتقاد می کنند. یک بار به این نکته اشاره شده بود بهتر است زنیت سردار را بفروشد به این خاطر که این بازیکن انگیزه گل زنی در تیم زنیت را از دست داده است؛ در حالی که هر گاه سردار گل می زند بیشتر از گذشته شادی می کند و گویی زننده اولین گل برای تیم زنیت بوده است. یکی از رسانه های روس هم به این نکته اشاره داشت که بهتر است سردار آزمون حضور در بوندس لیگا را با این روند گلزنی فراموش کند. این هم در حالی است که رسانه های روس در روزهای اخیر از تمایل لیون و اینتر برای بخدمت گیری مهاجم تیم ملی فوتبال ایران خبر داده اند. در خبر سایت سایت «nevasport» روسیه می خوانیم: « باشگاه اینتر با درخواست اینزاگی سرمربی خود تحرکاتش را برای جذب سردار آزمون مهاجم ملی پوش ایرانی زنیت آغاز کرده است.سران باشگاه اینتر قصد دارند آزمون را جانشین آلکس سانچس مهاجم شیلیایی تیم کنند. کادرفنی نراتزوری معتقد است سانچس در خط حمله نتوانسته انتظارات را برآورده کند و از طرف دیگر برای ادین ژکوی 35 ساله باید جانشین مناسبی پیدا کنند.» 

 

همه این اتفاقات نشان می دهد نه سردار آزمون انگیزه اش را برای گلزنی در ترکیب زنیت از دست داده و نه افت فنی کرده؛ به هر صورت طبیعی است تلاش های یک مهاجم در چند مسابقه برای گلزنی بی ثمر باشد و یا گاهی به دلیل مصدومیت نتواند آن توان همیشگی را برای گلزنی خرج کند اما دیر یا زود به روزهای خوب گذشته برخواهد گشت. این اتفاق در مورد سردار آزمون صدق می کند و قطعا او در روزهای آتی به دنبال گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود چرا که سردار این فصل هنوز در این مسابقات موفق به گلزنی نشده است.

زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون لیگ قهرمانان سردار آزمون رسانه های روس ترکیب زنیت تیم زنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا

طرفداری| مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم گفت: با وجود شکست خانگی برابر بولونیا به راهمان تا پایان فصل با قدرت ادامه خواهیم داد.

رم در هفته سی‌وسوم سری آ از بولونیا میزبانی کرد و برابر مهمانش با نتیجه سه بر یک شکست خورد. در این بازی سردار آزمون از دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام راهی میدان شد و موفق شد در دقیقه ۵۶ تنها گل تیمش را به ثمر برساند. بولونیا در این بازی توسط اوساما العزوزی (دقیقه ۱۳)، یوزوآ زیرکزی (۴۵) و الکسیس سالماکرز (۶۵) به گل رسید.

سردار آزمون در صحبت‌هایی بعد از بازی گفت:

گاهی بازی‌ها اینگونه پیش می‌رود. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته برد بود. بدیهی است که سه امتیاز را می‌خواستیم ولی در فوتبال گاهی می‌برید و گاهی می‌بازید. ما به راهمان ادامه می‌دهیم و با وجود این نتیجه دست از تلاش نخواهیم نکشید.

او درباره گلزنی در این دیدار با وجود نبودنش در ترکیب اصلی نیز افزود:

وظیفه کسانی که از روی نیمکت می‌آیند این است که تا جایی که می‌توانند به تیم کمک کنند. این وظیفه ماست. همه ما باید به تیم کمک کنیم و خوشحالم توانستم گلزنی کنم.

این سومین گل سردار آزمون در این فصل برای رم بود. این بازیکن ایرانی که به‌تازگی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته، آماده است در لیگ اروپا نیز به تیمش کمک کند. رم با هدایت دنیله ده روسی توانسته است به نیمه‌نهایی لیگ اروپا راه یابد و باید در این مرحله به مصاف بایر لورکوزن، قهرمان بوندسلیگا، برود.

ده روسی، سرمربی رم نیز بعد از بازی با اشاره با گلزنی سردار آزمون و نیمکت‌نشینی او در شروع بازی گفت:‌

آزمون به‌تازگی از مصدومیت برگشته است و به همین خاطر تصمیم گرفتیم ابتدا روی نیمکت باشد. خوشحالم که او گل زد چون آزمون برای ما مهم است. او به اندازه تامی برای ما مفید خواهد بود. ما امروز ناامیدیم ولی هنوز راه طولانی است. ما هفته بعد مقابل تنها تیم شکست‌ناپذیر این فصل (بایر لورکوزن) بازی می‌کنیم اما نسبت به این بازی خوش‌بین‌ایم.

این برد به بولونیا کمک کرد تا با ۶۲ امتیاز در رده چهارم قرار بگیرد و رم هم با ۵۵ امتیاز در رده پنجم ایستاده است. با توجه به صعود دو تیم ایتالیایی به نیمه‌نهایی لیگ اروپا و یک تیم به لیگ کنفرانس، تیم پنجم این فصل سری آ نیز سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم
  • (ویدئو) سردار آزمون با گل برگشت؛ سردار با سماجت گل زد!
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟