Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@17:59:29 GMT

مستند‌های شبکه افق در هفته جاری

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۴۳۲۳

شبکه افق سیما با مستند‌های متنوع در هفته جاری مهمان خانه مخاطبین خواهد بود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی شبکه افق، شبکه افق صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران به منظور اهمیت و تاثیرگذاری بیشتر انتقال اطلاعات از روش تولید محتوا‌های چند رسانه‌ای در قالب مستند، طبق روال هر هفته با چندین مستند و مجموعه مستند به صورت موضوع و مناسبتی که در قاب خود جای داده، مهمان خانه مخاطبین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارونه ماد

این مجموعه مستند در سه قسمت به تهیه کنندگی مجید حدادی و کارگردانی محمد ملا عباسی تولید شده است و با موضوع بررسی تاریخچه قوم تات و تشریح زبات ناتی، مهمان خانه مخاطبین خواهد بود.

علاقه‌مندان به این مجموعه می‌توانند آن را از دوشنبه تا چهارشنبه این هفته ساعت ۱۷ و تکرار آن را روز بعد ساعت ۰۶:۳۰ از قاب شبکه افق به تماشا بنشینند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

رفقای آمریکایی

این مجموعه مستند در سه قسمت به تهیه کنندگی مهدی مطهر و کارگردانی سید حسین محمودی فر تولید شده و با موضوع روایتی از تحولات سیاسی و اجتماعی افغانستان، مهمان خانه مخاطبین خواهد بود.
علاقه‌مندان به این مجموعه می‌توانند آن را از دوشنبه تا چهارشنبه این هفته ساعت ۱۹:۳۰ و تکرار آن را روز بعد ساعت ۱:۳۰ از قاب شبکه افق به تماشا بنشینند.

خارجی

این مستند تک قسمتی به تهیه کنندگی مالک شیخی و کارگردانی بهناز رفائیل زاده تولیده شده و با موضوع روایتی از زندگی پروفسور رحمت الله قدیمی چرمهینی، دانشمندان ایرانی پیشین ناسا، مهمان خانه مخاطبین خواهد بود.
علاقه‌مندان به این مستند می‌توانند آن را دوشنبه ساعت ۲۱ و تکرار آن را روز بعد ساعت ۱۳:۳۰ از قاب شبکه افق به تماشا بنشینند.

سنگ‌ها را بسته‌اند

این مستند تک قسمتی به تهیه کنندگی و کارگردانی سیامک مختاری تولیده شده و با موضوع صنعت سنگ و استفاده از ظایعات آن مهمان خانه مخاطبین خواهد بود.

علاقه‌مندان به این مستند می‌توانند آن را سه شنبه ساعت ۲۰ و تکرار آن را روز بعد ساعت ۰۲ و ۰۷ و ۱۲:۳۰ از قاب شبکه افق به تماشا بنشینند.

روی سبز بیابان

این مستند تک قسمتی به تهیه کنندگی و کارگردانی فتح الله امیری تولیده شده و با موضوع فعالیت‌های زیست محیطی معدن سرب و روی مهدی آباد یزد، مهمان خانه مخاطبین خواهد بود.
علاقه‌مندان به این مستند می‌توانند آن را چهارشنبه ساعت ۲۰ و تکرار آن را روز بعد ساعت ۰۲ و ۰۷ از قاب شبکه افق به تماشا بنشینند.

 انتهای پیام/

برچسب ها: صدا و سیما رسانه ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صدا و سیما رسانه ملی علاقه مندان توانند آن تهیه کنندگی شده و با موضوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۴۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بزن بریم روستا» شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۵ از رادیو صبا پخش می‌شود.
معرفی جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی و تولیدات و محصولات روستایی موضوع این برنامه است.
شبکه یک سیما پویش «کابوست منم» را برگزار می‌کند، در این پویش نوجوانان یک پیام تصویری خطاب به کابینه رژیم صهیونیستی ارسال می‌کنند.
نوجوانان علاقه مند می‌توانند پیام تصویری خود را به شمار ۰۹۱۰۸۹۹۴۲۹۲ در شبکه‌های اجتماعی بله، سروش پلاس، ایتا و روبیکا ارسال کنند.
مستند «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو پخش می‌شود.
این مجموعه با موضوع فرزند آوری که در هر قسمت  داستانی مستقل و متفاوت دارد، روایت‌های خانواده‌ها از روز‌های انتظار برای فرزند دار شدن است.
فیلم سینمایی  «هوانوردان» پنجشنبه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
این فیلم محصول ۲۰۱۹  داستان یک دانشمند علم هوا شناسی و یک خلبان است که با هدف افزایش رکورد جهانی ارتفاع پرواز با هم همسفر می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت