Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - طی حکمی از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه، سیدمحمد موسوی به سمت رئیس مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه منصوب شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سیدمحمد موسوی طی حکمی از سوی میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه به سمت رئیس مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن حکم وی به شرح زیر است:

-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: ایران حتما در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی شرکت خواهد کرد/ «سطح حضور» در بازه زمانی نزدیک به اجلاس اطلاع‌رسانی می‌شود + فیلم

ناصر کنعانی با تاکید بر حتمی بودن حضور ایران در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی گفت: «سطح حضور» در بازه زمانی نزدیک به اجلاس اطلاع‌رسانی می‌شود.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری امروز با اصحاب رسانه و در پاسخ به سوال خبرنگار حوزه سیاست خارجه خبرگزاری دانشجو با تاکید بر حتمی بودن حضور ایران در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی گفت: «سطح حضور» در بازه زمانی نزدیک به اجلاس اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی افزود: ظرفیت سازمان همکاری اسلامی به عنوان مهمترین ساز و کار موجود در میان کشور‌های اسلامی برای پیگیری موضوعات مورد اهتمام جهان اسلام به ویژه مساله فلسطین همواره یکی از ظرفیت‌هایی بود که محل اهتمام و توجه جمهوری اسلامی ایران برای پیگیری تحولات فلسطین و توقف جنایات جنگی رژیم اسرائیل در ۷ ماهه گذشته بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه در انتها گفت: در چند جلسه‌ای که سازمان همکاری اسلامی در سطح وزرای خارجه و سران برگزار کرد، ایران یکی از کشور‌های مهم برای پیشنهاد دهنده و برگزاری این اجلاس‌ها بود و در عالی‌ترین سطح هم در سطح ریس جمهور هم در سطح وزیر امور خارجه شرکت کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • کنعانی: ایران حتما در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی شرکت خواهد کرد/ «سطح حضور» در بازه زمانی نزدیک به اجلاس اطلاع‌رسانی می‌شود + فیلم
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • آیین تکریم و معارفه معاونت امور بین‌الملل بنیاد سعدی
  • رئیس پزشکی قانونی : حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد
  • انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی
  • رئیس پزشکی قانونی: حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد/ نوسانات ارز برای ما بسیار طاقت فرسا و سخت شده است
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد