Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسر رهبردین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان بارش ها در آذربایجان غربی در متوسط درازمدت به بیش از ۱۶ میلی متر می رسید.

وی اضافه کرد: همچنین بارش های مهرماه امسال، شاهد کاهش ۵۰ درصدی و چهار میلی‌متری بارش ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی از وجود سه حوضه آبریز دریاچه ارومیه و رودخانه‌های زاب و ارس در استان خبر داد و بیان کرد: به طور متوسط در هرکدام از این حوضه‌ها در سال آبی گذشته، به ترتیب یک، صفر و ۱۱ میلی‌متر بارش در سال آبی جاری گزارش شده که در هر سه حوضه بارش ها نسبت به مدت مشابه سال آبی پیش از آن کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبردین اظهار کرد: این کاهش در حوضه دریاچه ارومیه ۸۱ درصد و حوضه ارس ۶ درصد است.

به گزارش ایرنا، متوسط بارش در آذربایجان غربی طی درازمدت حدود ۳۶۰ میلی متر است که امیدواری ها برای رسیدن به این رقم در سال آبی تازه آغاز شده نیز زیاد نیست.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه دریاچه ارومیه شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه دریاچه ارومیه آذربایجان غربی ارومیه دریاچه ارومیه شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی آذربایجان غربی میلی متر بارش ها سال آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۴۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در  این مراسم گفت: ترویج فرهنگ معارف قرآنی و اندیشه های اسلامی در جامعه و انتقال آن به نسل جوان بسیار مهم است .

حجت الاسلام امامی افزود: برای تحقق این اهداف حمایت همه جانبه از جامعه قرآنی امری اجتناب ناپذیری است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه
  • پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری
  • اعلام پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری