Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@09:39:23 GMT

زمان آغاز لیگ برتر شمشیربازی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۴۴۹۹

زمان آغاز لیگ برتر شمشیربازی مشخص شد

محسن وحدانی در گفت‌وگو با میزان، درباره زمان آغاز لیگ برتر شمشیربازی اظهار داشت: تمام برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم برای شروع لیگ انجام شده و از اواخر آبان ماه لیگ برتر شمشیربازی شروع خواهد شد. باتوجه به ادامه محدودیت‌های بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا، لیگ برتر شمشیربازی در سال ۱۴۰۰ همانند سال گذشته به صورت متمرکز و به میزبانی تهران و در سالن شهید افراسیابی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در هر اسلحه ۵ تا ۶ تیم حضور خواهند داشت و امسال نیز مسابقات رفت و برگشت نیست و همه تیم‌ها در یک سالن به مصاف هم می‌روند. در هر اسلحه دو هفته مسابقه برگزار خواهد شد که یک هفته تحت عنوان دور رفت و هفته دوم به عنوان دور برگشت در نظر گرفته می‌شود و تمام تیم‌ها ۲ بار با رقبای خود رقابت خواهند کرد. در هر هفته یک روز مسابقه برگزار خواهیم کرد و به این ترتیب مسابقات لیگ نهایتاً در ۶ هفته به اتمام خواهند رسید.

دبیر فدراسیون شمشیربازی در پایان گفت: تاکنون تیم‌های ذغال سنگ طبس، دانشگاه آزاد اسلامی و فولاد مبارکه سپاهان در هر ۳ اسلحه بخش مردان اعلام آمادگی کرده‌اند و ان‌شالله تا ۲ هفته آینده تمام تیم‌هایی که خواهان حضور در لیگ برتر شمشیربازی هستند باید آمادگی خود را به فدراسیون اعلام کنند و نفرات خود را نیز مشخص کنند. بیشتر بخوانید: زمان آغاز اردوی تیم ملی شمشیربازی فلوره مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر شمشیربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۴۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبان و زمان برگزاری مسابقات وزنه‌برداری کارگری مشخص شد

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در نشست ظفری‌پور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان با مسئولان ورزش گارگری این استان مقرر شد تا به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر هفتمین دوره مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کارگران ایران ۲ تا ۴ خرداد ماه سال جاری در اهواز برگزار شود.

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری ۳ هفته پایانی لیگ‌برتر اعلام شد
  • تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد! | هیجان تا آخرین لحظه؟
  • تاریخ برگزاری سه هفته پایانی لیگ برتر اعلام شد
  • مهدی: ۳۱ خرداد ماه لیگ برتر به اتمام می‌رسد
  • میزبان و زمان برگزاری مسابقات وزنه‌برداری کارگری مشخص شد
  • زمان برگزاری کنکور سراسری۱۴۰۳ مشخص شد
  • آغاز زمان بلیت فروشی شهرآورد اصفهان
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد
  • زمان پایان لیگ برتر مشخص شد
  • اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی