Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار یحیی حسین خانی، فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی در خصوص جزئیات کشف محموله قاچاق در سردشت افزود: مرزبانان هنگ مرزی سردشت با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق و انجام گشت و کمین‌های هدفمند از فعالیت قاچاقچیان در زمینه قاچاق دارو مطلع و تحقیقات تخصصی خود را در این زمینه آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرزبانان در این عملیات موفق شدند ۲۴ هزار و ۴۸۰ حبه انواع قرص، ۱۶۳ عدد انواع آمپول، ۱۵ عدد سرم شستشو، هزار و ۲۶۰ عدد انواع پماد چشم و ۸ عدد پک احیای قلبی و ریوی را توقیف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی کنند.

سردار حسین خانی با بیان اینکه تلاش مرزبانان برای دستگیری قاچاقچیان در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی اقلام مشکوفه را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی با اشاره به پیامد‌های زیان‌بار اقتصادی قاچاق دارو خاطرنشان کرد: مرزبانان غیور در راستای کنترل نوار مرز و مقابله و مبارزه با جرایم و تخلفات مرزی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالای قاچاق فرمانده مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر عسلویه

سرهنگ عبدالله خسروی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رصد و اشرافیت اطلاعات و اقدامات هدفمند عملیاتی مرزبانان پایگاه دریابانی کنگان موفق شدند یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق را کشف کنند.

به گزارش مهر، وی افزود: از این شناور مقدار ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ۲ نفر به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی استان تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان مبلغ ۳۲ میلیارد ریال سوخت برآورد شده است.

وی گفت: عزم مرزبانان علاوه بر تأمین نظم و امنیت مرزها، مبارزه با قاچاق‌های سازمان‌یافته جدی است و با قاچاقچیان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کشف کالای میلیاردی قاچاق در بروجن
  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در نوروز
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در مرز‌های کشور در نوروز
  • کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر عسلویه
  • دپوی ۸ میلیاردی کالای قاچاق در بندر عباس  
  • کشف حدود ۵.۵ تُن مواد مخدر در ایام نوروز
  • کشف ۵.۵ تُن مواد مخدر در ایام نوروز
  • کشف حدود ۵.۵ تُن مواد مخدر در ایام نوروز امسال
  • به وقت مرزبانی از ریال و پرتاب سنگ به خزانه داری آمریکا