Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@03:24:14 GMT

شهردار منطقه یک بندرعباس تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۴۵۴۸

شهردار منطقه یک بندرعباس تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، با حکم مهدی نوبانی شهردار بندرعباس و در مراسمی صبح امروز جواد چشم‌براه به عنوان سرپرست و مدیر شهرداری منطقه یک بندرعباس معرفی کرد.

تا پیش از این مهدی رنجبری شهردار منطقه یک بندرعباس بود.

نوبانی در این مراسم در اظهاراتی با بیان این که اعتماد فرصتی است برای خدمت در راه خدا و مردم شهر بندر عباس قدر شناس مدیران خدمتگذار هستند، افزود: روحیه  جهادی و تلاش و کوشش همیشه ثمر بخش و پاسخ گوی مردم  است و مدیران شهری باید از اینکه فرصتی به آنها  داده می‌شود استفاده کنند و خود را به معنای واقعی خدمتگزار مردم  بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار بندر عباس در رابطه با اولویت های کاری در منطقه یک و شهر بندر عباس اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم، استفاده از همکاری و خدمات سایر دستگاه های شهر در جهت خدمات رسانی، منظر و مبلمان شهری و جذب اعتبارات و افزایش مشارکت مردمی، جذب سرمایه گذاری و شایسته سالاری و استفاده از نیروهای متخصص شهرداری از مهمترین اولویتهای کاری این منطقه است.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی نوبانی شهرداری بندرعباس هرمزگان منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از تداوم طرح پاکسازی، جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر، زباله گردها، آسیب‌های اجتماعی و افراد آسیب دیده در سطح منطقه و بزرگراه‌های شهید یاسینی و دوران خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به استمرار فعالیت طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در این منطقه گفت: با دستور شهردار محترم تهران و با هماهنگی اداره آسیب‌های اجتماعی، یگان حفاظت، شهرداران نواحی، معبربانان و رابط قضایی، برنامه ریزی لازم جهت ساماندهی افراد جامعه هدف در سطح منطقه به طور مداوم پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به تداوم طرح افزود: در این طرح، محل‌های تجمع افراد آسیب دیده اجتماعی شناسایی و ضمن جمع آوری و انتقال این افراد به مراکز ذیصلاح، نقاط مذکور مسدود و از کلونی معتادان متجاهر و کتفی پاکسازی می‌شود.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم بندر دیر در حمایت از عملیات وعده صادق
  • معادلات فرامنطقه‌ای با عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • توصیه عباس آخوندی برای روزهای بعد از حمله سپاه به اسرائیل /تا آخرین لحظه طرفدار دیپلماسی هستیم /هیچ کس در منازعه دست خود را رو نمی کند
  • این بار یکی بزنند، صد تا می‌ خورند | به آمریکایی‌ها هشدار می دهیم
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • دریادار ایرانی: با همت مردم به راه خود ادامه می‌دهیم
  • آمادگی افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان با سه‌هزار میلیارد ریال در سفر دولت