Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورود یکی از هواداران به زمین در دیدار شب گذشته پاری سن ژرمن و مارسی دردسرساز شد.

دو تیم پاری سن ژرمن و المپیک مارسی شب گذشته از رقابت‌های هفته یازدهم لیگ فرانسه در ورزشگاه خانگی مارسی به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی در نهایت با نتیجه 0-0 پایان رسید تا دو تیم امتیازات را تقسیم کرده باشند.

در جریان این بازی یکی از هواداران موفق شد از نرده‌های قسمت سکوهای هواداران و همچنین مامورانی که وظیفه حفظ امنیت را برعهده دارند عبور کرده و وارد زمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسید که هدف این هوادار از ورودش به زمین، دیدار با لیونل مسی از نزدیک بوده است چرا که بلافاصله به سوی این بازیکن حرکت کرد اما در آخر نیز موفق نشد با بازیکن محبوبش صحبت کند یا عکسی به یادگار با او بگیرد چرا که پلیس بلافاصله به دنبال او وارد زمین شد و توانست این فرد را پیش از این که خیلی به این فوق ستاره آرژانتینی نزدیک شود مهار کند.

با این حال خونسردی و آرامش جالبی در چهره‌ مسی در حالی که این هوادار در فاصله چند سانتی‌متری او قرار داشت دیده می‌شد که توجه بسیاری از عکاسان حاضر در این بازی را به خود جلب کرد.

لیونل مسی شب گذشته از ابتدا در ترکیب پاری سن ژرمن حضور داشت اما نتوانست کمکی به پیروزی تیمش در این بازی حساس بکند. او تنها دو شوت در چارچوب داشت و یکی از توپ‌هایش نیز به تیرک دروازه برخورد کرد تا همچنان در گلزنی با پیراهن پی اس جی در مسابقات داخلی فرانسه ناکام بماند./ ورزش سه

بیشتر بخوانید:

قدرت نمایی مسی با امباپه قبل از ال کلاسیکو+ فیلم

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۴۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در بازی هفته سی و سوم سری A به مصاف میلان رفت و با نتیجه 2-1 در دربی حساس برنده شد.

اینتر با این برتری در دربی میلان موفق شد قهرمانی زودهنگام را چهار هفته مانده به پایان فصل مسجل کند و مقابل طرفداران میلان این دستاورد بزرگ را جشن بگیرد.

لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر، با ابراز خوشحالی از این قهرمانی گفت: "ما خیلی تلاش کردیم و شایسته این خوشحالی هستیم. این قهرمانی را به خانواده‌‌ام، هم‌تیمی‌ها و هواداران تقدیم می‌کنم. قبل از بازی به بازیکنان گفتم که چنین فرصتی (کسب قهرمانی بیستم) قبلا پیش نیامده و باید از فرصت استفاده کنیم. حالا ورزشگاه در اختیار ماست و تاریخ‌ساز شدیم."

کار با سیمونه اینزاگی؟

سفر زیبایی داشتیم و باید به این مسیر ادامه دهیم. ما یک سفر را آغاز کردیم، به بردهای زیادی با اینتر رسیدم و باید همینطور ادامه دهیم.

آینده؟

باید به توافق برسیم. الان می‌خواهم از این برد لذت ببرم، ما خیلی تلاش کردیم و در ابتدای فصل 12 بازیکن تیم تغییر کردند. این خوشحالی نباید هرگز تمام شود.

کاپیتانی؟

اینکه کاپیتان چنین باشگاه بزرگی باشی، باورنکردنی است. همه این‌ها برای هواداران و کل مجموعه اینتر است.

دیگر خبرها

  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود
  • پارسا: کمالوند فقط صلاح من را میخواهد
  • دروازه‌بان استقلال دختر جیمی‌جامپ را بغل کرد اما پسر هوادار را هل داد | ماجرای آغوش مهربانی بازیکنی که وظیفه دروازه‌بانی را فراموش کرد
  • پاسخ گلر نفت به انتقادات تند فراز کمالوند!
  • هوادار دختر رو بغل کن، پسرو هل بده +فیلم
  • ادامه جنجال دختر جیمی‌جامپ و «حسین حسینی»
  • دروازه‌بان استقلال باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!