Web Analytics Made Easy - Statcounter

چندی پیش فرزندان ایثارگران شاغل در شهرداری اهواز برای اجرا شدن بخشنامه تبدیل وضعیتشان مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند که رئیس شورای شهر در مقابل از تبدیل وضعیت استخدامی آنان خبر داد

یوسف محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به این موضوع اظهار کرد: تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر یک قانون بوده و همه ما موظف به اجرا کردن آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تبدیل وضعیت این نیروها از آنجایی که دارای بار مالی است نیازمند بررسی و برنامه‌ریزی بوده و از شهردار اهواز خواسته شده به زودی زمان بندی آن را اعلام کند.

رئیس شورای شهر اهواز توضیح داد: علاوه بر موضوع تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر زمانبندی آزمون استخدامی که وزارت کشور به شهرداری اهواز ابلاغ کرده است نیز به زودی اعلام می‌شود.

وی گفت: بخشنامه تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر تا بهمن ماه سال جاری قابل اجرا است لذا اعلام می‌کنم نیازی به نگرانی نبوده و قطعاً طی یک تا دو ماه آینده همه فرزندان ایثارگر شهرداری تبدیل وضعیت خواهند شد.

محمودی اضافه کرد: با توجه به اینکه تعدادی از نیروهای پیمان کاری در حوزه ستادی فعال هستند و سبب اختلاف میان شهرداری، شورای شهر و پیمانکاران شده است، تبدیل وضعیت آن‌ها به نفع شهرداری نیز خواهد بود چرا که سبب ساماندهی نیرو انسانی در حوزه ستادی و جایگزینی آنها با نیروهای پیمانکاری خواهد بود.

شهرداری‌ها نسبت به تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر اقدام کند

عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در خصوص بخشنامه تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر گفت: با هماهنگی سازمان‌های اداری و امور استخدامی و برنامه و بودجه تعدادی از فرزندان ایثارگر شاغل در شهرداری‌های استان تبدیل وضعیت شده‌اند.

وی افزود: این اقدام با تاییدیه ایثارگری از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان انجام شده است و با توجه به درخواست فرزندان ایثارگر شاغل، شهرداری اهواز نیز باید هرچه سریع‌تر تبدیل وضعیت این افراد را انجام دهد.

فرجیان تصریح کرد: همچنین تمامی دستگاه‌ها و شرکت‌های استان باید نسبت به تبدیل وضعیت کارکنان خود که فرزند ایثارگر هستند اقدام و مجموعه‌هایی که خود را مشمول این قانون نمی‌دانند می‌توانند موضوعات را مورد بررسی و پیگیری قرار دهند.

کد خبر 530992

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئيس شوراي شهر اهواز شهرداري اهواز تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ايثارگران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر شهرداری اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۴۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار مترمربع آسفالت در اهواز

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به تولید ۲۸۶ هزار تن آسفالت در سال ۱۴۰۲ گفت: سال گذشته در مجموع یک میلیون و ۹۶۶ هزار مترمربع عملیات آسفالت در شهر اهواز انجام شد.

مهدی مرادحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: سال گذشته زیرسازی و آسفالت معابر به عنوان یکی از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار شهرداری اهواز در بودجه در نظر گرفته شد و بر همین اساس تمام تلاش مدیریت شهری در حوزه به کار گرفته شد.

وی افزود: با تلاشی که صورت گرفت در مجموع ۲۸۶ هزار تن آسفالت در شهرداری اهواز تولید و برای آسفالت یک میلیون و ۹۶۶ هزار متر مربع از معابر سطح شهر اهواز با اولویت شریان‌های اصلی و مناطق کم برخوردار استفاده شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز ادامه داد: با میزان آسفالتی که انجام شد تا حدودی شرایط معابر اهواز بهتر شده است، اما تلاش ما برای تولید و اجرای عملیات آسفالت معابر تا رسیدن به حالت ایده‌آل ادامه داد.

مرادحسینی با اشاره به اینکه بیشترین عملیات آسفالت در با ۳۵۰ هزار متر مربع در سطح منطقه دو انجام شد، تصریح کرد: در سایر مناطق به ترتیب منطقه یک ۲۲۷ هزار، منطقه سه ۲۰۵ هزار، منطقه چهار ۲۶۷ هزار، منطقه پنج ۱۴۸ هزار، منطقه شش ۲۳۶ هزار، منطقه هفت ۲۷۴ هزار و منطقه ۸ ۲۵۹ هزار متر مربع آسفالت در سطح معابر انجام شد.

کد خبر 744417

دیگر خبرها

  • وضعیت قابل قبول هوای ۷ شهر خوزستان
  • کارخانه ریسباف باید به موزه ملی اصفهان تبدیل شود
  • تبدیل وضعیت شغلی ۲۳۳ نفر از خانواده ایثارگران در پتروشیمی پردیس
  • هوای اهواز و هندیجان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • جشن تکلیف فرزندان کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در زاهدان
  • همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند
  • وضعیت نامناسب آب آشامیدنی در منطقه پردیس ۲ اهواز
  • همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند
  • اجرای بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار متر مربع آسفالت در اهواز
  • اجرای بیش از ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار مترمربع آسفالت در اهواز