Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@23:18:58 GMT

سربرگ چیست؟

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۴۷۳۵

سربرگ چیست؟

سربرگ نشان دهنده هویت و اصالت مجموعه و شخص شماست. مناسب نیست که شما در مکاتبات تجاری و غیرتجاری خود از سربرگ ساده و خام استفاده کنید. به هر حال، هر شغل و جایگاهی که داشته باشید، به هر نوع نامه اداری که یک قالب مشخص و زیبا که برند و مشخصات شما از پیش تعریف شده و در آن نوشته شده باشد سربرگ می گویند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شبکه چاپ، در واقع چاپ سربرگ ، کاغذی برای نوشته های رسمی است  که در دو اندازه A4 و A5 موجود متداول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سربرگ چه تاثیر در فروش و اعتبار شما دارد ؟

سربرگ چاپی هویت شما است. ملزومات چاپی اعتبار شما را در نزد مخاطب افزایش می دهد. سربرگ در واقع نماینده شرکت یا شخص شماست، طراحی چشم نواز و شیک، چاپ با کیفیت اختصاصی همه از عوامل تاثیرگذار در اعتبار و فروش شرکت شما را دارد.

انواع جنس‌ها و گرماژ کاغذ مناسب برای سربرگ چیست؟

بطور معمول یک چاپ سربرگ با کیفیت از کاغذ 100 گرم تحریر شروع می شود، البته از سربرگ کتان 120 گرم هم می توان استفاده کرد، که از طرف شبکه چاپ به علت پاک شدن نوشته پس از چاپ در برخی از دستگاهای پرینتر توصیه نمی شود. بنابراین پیشنهاد چاپخانه شبکه استفاده کاغذهای بدون بافت  100 تا 140 گرم است،  این نوع کاغذها برای تولید از نظر کیفیت روی هم خوری رنگها، شرایط مناسب تری نسبت به سایز کاغذها دارد.

قیمت چاپ سربرگ به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه خدمات طراحی و قیمت چاپ سربرگ به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل موارد زیر است:

· جنس و گرم: گرم های 70 گرم مناسب ترین قیمت کاغذ را دارد برای سربرگ اداری.

·  چاپ افست: 1 رو یا 2 رو بودن، چاپ 1 رنگ ارزان ترین تا 5 رنگ ساختگی که بیشترین قیمت را دارد.

· تعداد: تیراژ 1000 تا 5000 عدد به بالا مناسب ترین تعرفه را دارد.

· زمان تحویل: اختصاصی یا عمومی بودن سفارش علاوه بر زمان در قیمت چاپ سربرگ تاثیر دارد.

ادامه مطالب :  سوالات رایج چاپ سربرگ  

پاکت نامه ملخی چیست؟

پاکت ملخی یک ابزار اداری تبلیغاتی است ، در سایز 11 در 22 سانت که همانظور که از نام است پیداست وظیفه حمل و نگه دارنده برگه ای مهم مثل : یک برگه چک ، فاکتور ، قرارداد دفترخانه و یا حتی یک بروشور تبلیغاتی دارد ، چاپ پاکت با کیفیت می تواند نام برند و مجموعه شما برجسته و متمایز کند. انواع دیگر چاپ پاکت ها هم شامل : سی دی ، دی وی دی ، نامه ، A4  ، A5  ،  A3 وظیفه مشابه را ایفا می کنند نام برد .

انواع جنس‌ها و گرماژ کاغذ مناسب برای پاکت چیست؟

3 نوع کاغذ پرطرفدار مورد استفاده:

·  کاغذ پرطرفدار تحریر 100 و 120 گرم کتان یا ساده است که زیر دست بیشتری دارد و ضخیم‌تر از کاغذهای معمولی 80 گرم است.

·  کاغذ و مقوای کارتی است که از نظر کیفیت و زیبایی نسبت بقیه برتری خاصی دارد این کاغذ مقوای کارتی از گرم 140 تا 230 گرم متداول است. 

پاکت نامه خاص چه تاثیر در برند اعتبار شما دارد؟

· خود شما چند بار با این تصویر روبرو شدید یک پاکت بدون نام و نشان و بی کیفیت از طرف یک فرد یا مجموعه به شما می‌رسد و یا اینکه چاپ پاکت با نام برند رنگی با کیفیت، کاغذ مناسب و پلمپ شده پاکت با چسب دوطرفه یا لوگو حک شده، از موارد خاص شدن پاکت می‌توان به جنس کاغذ، دو رو بودن، خدمات طلاکوب، برجسته سازی لوگو ... نام برد که شبکه چاپ با قیمت مقرون بصرفه این خدمات  به مشتریان ارائه می دهد. ادامه مقاله چاپ پاکت .

فولدر چیست؟

چاپ فولدر مقوایی A4 از نظر کارکرد شبیه به پوشه جیب ‌دار اداری است. از نظر ظاهر هم شبیه به کاتالوگ تبلیغاتی است که در یک طرف آن مکانی برای قرار دادن انواع اوراق، سند، کارت، سی دی و بروشور و لت‌های تبلیغاتی به ‌صورت برش خورده و غیره وجود دارد. چاپ فولدر اختصاصی بیشتر از هر چیزی جنبه تبلیغاتی دارند و بعد بحث پرزنت یک محصول یا خدمات با برگه های داخل آن؛ اما به هر حال نباید از طراحی و کیفیت ساخت آن‌ها غافل شد.

ویژگی‌های چاپ فولدر حرفه‌ای با رعایت نکات فنی چیست؟

چاپ فولدر را باید دفترچه یا پوشه تبلیغاتی شما به حساب آورد. از دو جهت باید به این قضیه نگاه کنید. در این فولدر شما تمامی اوراق‌ تبلیغاتی مانند کارت، سند و غیره را داخل آن قرار می‌دهید.

· یک فولدر باید جنس مناسب و محکمی داشته باشد، تا با کوچکترین جابجایی از هم گسسته و پاره نشود.

· طراحی زیبا و چاپ با کیفیت؛ اما این طراحی باید متناسب با برند و همچنین مخاطبین شما باشد. حتی رنگی هم استفاده می‌کنید، باید همسو با دیگر اجزای کاریتان باشد.

· سایز و ابعاد فولدر متناسب با کاغذ درون آن باشد و بسیار بزرگ و نه خیلی کوچک.

چاپ فولدر چه تأثیر در فروش و بازاریابی دارید؟

فولدر اختصاصی یک ابزار تبلیغاتی بسیار موثر است در کنار سایر ابزارهای تبلیغاتی آگاهی دهنده برند است. پوشه‌ای همراه که می‌توان از آن برای قرار دادن مدارک و برگ های تبلیغاتی استفاده کرد. در واقع فروش و بازاریابی که به صورت غیرمستقیم است.

ادامه این مطلب در لینک : https://www.shprint.ir/price-folder.html

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شبکه چاپ سربرگ چاپ سربرگ چاپ پاکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌گرد قیمت کاغذ در بازار آزاد

قیمت کاغذ تحریر در بازار آزاد دو هفته پس از التهابات ناشی از افزایش ۱۰۰ هزار تومانی با کاهش مواجه شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ پس از دو هفته التهاب ناشی از افزایش قیمت کاغذ تحریر در بازار آزاد، امروز قیمت‌ها با کاهش مواجه شدند.

بر این اساس هر برند کاغذ چاپ و تحریر 70 در 100 با گرماژ 70 گرمی بین یک میلیون و 270 تا یک میلیون و 300 هزار تومان عرضه شده است.

هم‌چنین قیمت هر بسته کاغذ A4 نیز 20 هزار تومان کاهش داشته است. اما قیمت کاغذ گلاسه و مقوای پشت طوسی با افزایش همراه بوده است.

کارشناسان دلیل افزایش قیمت کاغذ در بازار را به بی‌ثباتی نرخ ارز ربط می‌دهند،‌ بااین حال بازار از نظر عرضه با کمبودی مواجه نیست.

واردات 300 میلیون دلاری کاغذ تحریر در سال رونق تولید!

بر اساس آمارهای رسمی،‌ در سال 1402، میزان 276 هزار تن کاغذ چاپ و تحریر به‌ارزش 300 میلیون دلار وارد کشور شده است، این در حالی است که در سال قبل از آن یعنی سال 1401 که هنوز چرخ تولید داخلی هم راه نیفتاده بود،‌ این رقم 218 هزار تن بوده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • صد و پنجاه و ششمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • عقب‌گرد قیمت کاغذ در بازار آزاد
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • صد و پنجاه و پنجمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • اعزام دختران بیلیارد به مسابقات قهرمانی آسیا
  • هدایای تبلیغاتی برای بانوان
  • تولید بیش از ۶۰ میلیون پاکت سیمان در زاهدان
  • صد و پنجاه و چهارمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • فیلم/ قرعه‌کشی زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم مجلس