Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژیم صهیونیستی در سالهای گذشته همواره متهم بوده است که با انجام حفاری‌های عامدانه در زیر محوطه تاریخی قدس، دست به تضعیف پی و ستون‌های آثار تاریخی و مقدس اسلامی از جمله مسجد الاقصی و قبه الصخره می‌زند.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری "وکالة شهاب للأنباء" وابسته به مقاومت اسلامی فلسطین در نوار غزه تصاویر جدیدی از یک تونل حفاری شده توسط رژیم صهیونیستی در نزدیکی محوطه مسجدالاقصی را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماه گذشته میلادی بود که منابع فلسطینی از کشف یک تونل جدید حفاری شده توسط صهیونیست‌ها در محدوده مسجد الاقصی خبر داده بودند. این تونل بزرگ به طول ۵۰۰ متر از پایین شهرک سلوان عبور کرده و پس از عبور از شهرک وادی حلوه و زیر دیوار شهر قدیمی به حیاط مسجد الاقصی ختم می شود.

گفتنی است رژیم صهیونیستی در سالهای گذشته همواره متهم بوده است که با انجام حفاری‌های عامدانه در زیر محوطه تاریخی قدس، دست به تضعیف پی و ستون‌های آثار تاریخی و مقدس اسلامی از جمله مسجد الاقصی و قبه الصخره می‌زند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان مسجد الاقصی اسرائیل مقاومت اسلامی فلسطین قدس حفر تونل فلسطین اخبار داغ مسجد الاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حماس برای حضور فلسطینی ها در مسجد الاقصی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، جنبش حماس هدف از این فراخوان را مقابله با تلاش صهیونیست های افراطی برای بی احترامی به محوطه مسجد الاقصی و برگزاری مراسم قربانی در داخل آن در روزهای یکشنبه و دوشنبه آتی دانست.

جنبش حماس تأکید کرد: ما از ملت فلسطین در کرانه باختری، اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ و مدافعان و اعتکاف کنندگان در مسجد الاقصی در بیت المقدس که اثبات کرده اند در خط مقدم دفاع از قبله و سومین حرم مسلمانان هستند، تقدیر نموده و جهاد و فداکاری آنها را ارج می نهیم.

این جنبش مبارز فلسطینی همچنین افزود: ما از تلاش این مبارزان برای ادامه راه دفاع از بیت المقدس و مسجد الاقصی و مقابله با تلاش های فاشیستی کابینه رژیم اشغالگر و جنایتکاران جنگی در آن مانند بن گویر، در راستای توهین به مسجد الاقصی حمایت می نماییم و از امت اسلامی و همه آزادگان در سراسر جهان می خواهیم با هر ابزار و روش ممکن از مسجد الاقصی، بیت المقدس و غزه و مبارزه مشروع ملت فلسطین تا پایان تجاوزگری رژیم اشغالگر و دستیابی فلسطینی ها به حقوقشان و آزادی سرزمین و مقدساتشان دفاع نمایند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) مسجد الاقصی در گرد و خاک شدید
  • حماس فراخوان داد+ ببانیه
  • فراخوان حماس برای حضور فلسطینی ها در مسجد الاقصی
  • فراخوان حماس برای حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی
  • طرح رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت موجود در مسجد الاقصی
  • دستگیری ۴۷ فرد مرتبط با تخلفات میراث‌فرهنگی در البرز
  • موشک های ایران در آسمان قدس ؛ عکس تاریخی به چند دلیل
  • رسانه اسرائیلی: نجات یافتگان از طوفان الاقصی خودکشی می‌کنند
  • کارشناسان اسرائیلی درباره عملیات تاریخی ایران چه می‌گویند؟
  • عملیات «وعده صادق» طوفان‌الاقصی دیگری برای رژیم صهیونیستی است