Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@03:53:01 GMT

توقیف ۱۲ دستگاه خودروی شوتی در اراک

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۴۸۳۵

توقیف ۱۲ دستگاه خودروی شوتی در اراک

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف ۱۲ خودروی شوتی در اجرای بیستمین مرحله از طرح برخورد با خودروهای قاچاق‌بر در استان خبر داد.

یوسف سپهوند اظهار کرد: در تداوم طرح های امینت بخش در محورهای مواصلاتی استان و مقابله با مخاطرات رانندگی خودروهای شوتی برای دیگر رانندگان، بیستمین مرحله طرح برخورد با خودروهای قاچاق بر در محورهای مواصلاتی شهرستان اراک اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح عملیاتی،‌ تعداد ۲۱۲ دستگاه خودروی قاچاق بر(شوتی) که با رانندگی های مخاطره آمیز باعث ایجاد بی نظمی و خطر در سطح جاده ها شده بودند، توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی با تاکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح های عملیاتی مبارزه با مخاطرات خودروهای شوتی در محورهای مواصلاتی استان خاطر نشان کرد: در اجرای هرچه بهتر این طرح ها از مردم درخواست می‌کنیم که در صورت مشاهده و تردد خودرو های شوتی حامل کالای قاچاق در جاده ها موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.فارس 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

سرهنگ حسینعلی فراهی  گفت: در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده‌های سوختی، مرزداران هنگ مرزی سراوان با تشدید اقدامات کنترلی علیه قاچاقچیان موفق شدند مقادیری فرآورده‌های سوختی را کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی سراوان در ادامه با اشاره به اجرای مأموریت‌ موفقیت‌آمیز توسط مرزداران اظهار داشت: مأموران در این عملیات‌ موفق شدند ضمن توقیف هشت دستگاه خودرو، مقدار ۱۳هزار ۹۹۵ لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مرزداران غیور است، افزود: برابر با اعلام کارشناسان، ارزش این محموله‌ قاچاق شش میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • توقیف ۳۹ خودروی شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۹ خودرو شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در شهرستان بابل