Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رسانه های محلی، انفجار مهیبی انبار مهمات «نیروهای دمکراتیک کردستان سوریه» که مورد حمایت نظامیان اشغالگر آمریکا قرار دارند، در غرب «الرقه» نابود کرد.

به نقل از رسانه های محلی، «دیدبان حقوق بشر سوریه» متعلق به معارضان سوری که مقر آن در لندن قرار دارد، از وقوع انفجارهای بزرگی در انبار مهمات متعلق به نیروهای دمکراتیک کردستان سوریه (SDF) در شهر «الطبقه» در حومه غربی الرقه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدبان گزارش داد، انفجار دیشب (یکشنبه شب) در انبار مهمات کردهای سوری مورد حمایت آمریکا آنچنان مهیب بود که صدای آن منطقه را به لرزه درآورد.

دیدبان معارضان سوری افزود: صدای شدیدی که دیشب شهر الطبقه را به لرزه درآورد، ناشی از انفجار انبار مهماتی بود که در مدرسه‌ای نزدیک سد فرات در این شهر قرار داشت.

این دیدبان اضافه کرد که علت انفجار هنوز مشخص نشده و از تلفات احتمالی آن نیز تاکنون خبری منتشر نشده است.

نیروهای کرد مورد حمایت آمریکا در سوریه، شهر الطبقه که بزرگترین سدهای سوریه مانند «سد فرات»، «سد بعث» و «سد تیشرین» در آن قرار گرفته، در اشغال خود دارند.

پس از شکست گروه تروریستی «داعش» در الرقه، کنترل حومه غربی این شهر میان نیروهای کرد سوری که مورد حمایت نظامی و لجستیکی آمریکا قرار دارند و نیروهای ارتش سوریه تقسیم شده است. نیروهای کرد سوری بیشتر مناطق غرب الرقه را اشغال کرده اند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: انبار مهمات مورد حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم شهرکرد از حمله شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی+ عکس

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مردم شهرکرد بیست و ششم فروردین ماه با اجتماع در میدان امامزادگان دو خاتون این شهر، با سرد دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و با در دست داشتن عکس رهبر معظم انقلاب اسلامی، سرداران شهید سلیمانی و زاهدی، از اقدام کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه حمایت کردند.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در این آیین در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: واقعا از فرزندان قهرمان ملت ایران تشکر می‌کنیم و مردم در سراسر نقاط استان به صورت خودجوش جمع شدند تا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر کنند.

وی با اشاره به صحبت رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: سپاهیان انقلاب اسلامی جواب حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه و شهادت سردار زاهدی و همراهان را در حمله دیشب دادند.

حیدری خاطرنشان کرد: مردم امروز آمدند تا از این اقدام به‌هنگام و شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ضربه ایران به اسرائیل؛ اقدامی که سوری‌ها انتظار داشتند
  • ببینید | ضربه ایران به اسرائیل، اقدامی که سوری‌ها مدت‌ها در انتظار آن بودند
  • نمایشگاه عکس «بازگشت»؛ با روایتی از عِرق مردم سوری به خانه و سرزمین افتتاح شد
  • نماینده سوریه: خواهان پایان حمایت آمریکا از تروریسم هستیم
  • خوشحالی مردم سوریه از اقدام تنبیهی ایران در برابر رژیم صهیونیستی
  • حمایت مردم شهرکرد از حمله شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی+ عکس
  • دانشگاهیان امیرکبیر در حمایت از پاسخ قاطع سپاه تجمع کردند
  • اجتماع دانشگاهیان صنعتی امیرکبیر در حمایت از عملیات وعده صادق
  • سرلشکر باقری: نیروهای مسلح در آمادگی کامل به سر می‌برند/ عملیات بعدی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود
  • رسانه های سوری: پهپادهای ایرانی از آسمان دمشق عبور کردند