Web Analytics Made Easy - Statcounter

ششمین دوره قرعه کشی جشنواره بیمه‌های زندگی برگزار شد۵ برگزیده ششمین دوره قرعه کشی جشنواره بیمه‌های زندگی بیمه تعاون مشخص شدند. عصر یکشنبه، سوم آبان ماه، مراسم قرعه کشی ششمین دوره جشنواره بیمه‌های زندگی بیمه تعاون برگزار شد.
در این قرعه کشی از میان خریداران بیمه نامه زندگی بیمه تعاون در مهرماه، ۵ نفر از هموطنان به عنوان برگزیدگان این جشنواره شناخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس، اسدالله عمیدی و فاطمه میرکی از رشت و عباس فتوحی اردکانی از یزد، سه برنده مچ بند هوشمند و علی داداش زاده از رشت و مسلم برهانی از شیراز، برندگان ۲ تبلت هوشمند جشنواره مهرماه بیمه زندگی بیمه تعاون شدند.
جشنواره بزرگ بیمه‌های زندگی بیمه تعاون با نام «جایزه لبخند به زندگی» از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده است و در سه مقطع سه ماهه تا پایان اسفند ماه امسال ادامه خواهد داشت.
این جشنواره دارای سه بخش است که شامل خریداران بیمه نامه بیمه‌های زندگی، نمایندگان شبکه فروش و سازمان فروش و شعب خواهد بود که برای هر یک از این گروه‌ها جوایز و تخفیفات مختلفی در نظر گرفته شده است.
شایان ذکر است که در این جشنواره، شرکت کنندگان براساس میزان سرمایه خریداری کرده بیمه نامه خود و به ازای هر ۵۰ هزار تومان یک امتیاز شرکت در قرعه کشی دریافت خواهند کرد.
قابل توجه است که این جشنواره تا پیش از قرعه کشی مهرماه، ۲۵ برگزیده داشته که از این بین گیلان با ۷ برگزیده؛ اهواز با ۴ برگزیده؛ تبریز و شیراز با ۳ برگزیده و گرگان با ۲ برگزیده بیشترین سهم جوایز را به خود اختصاص داده بودند.
همچنین کرمان، اردبیل، اصفهان، یزد، البرز و زنجان نیز هر کدام با یک برگزیده، دیگر استان‌هایی بودند که در جشنواره بیمه‌های زندگی بیمه تعاون موفق به کسب جایزه مچ بند هوشمند و تبلت شدند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه تعاون بیمه مرکزی صنعت بیمه ضریب نفوذ بیمه در ایران عملکرد صنعت بیمه در سال 1400 بیمه های زندگی بیمه تعاون جشنواره بیمه های زندگی ششمین دوره قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداو سیما، الهام زارع زاده اصفهانی دبیر اجرایی نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی با حضور در برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر درباره فراخوان این جایزه صحبت کرد.

سوال: از این جشنواره و ساختاری بگویید.
زارع زاده اصفهانی: ساختار جشنواره، رقابتی و ترویجی است که بخش رقابتی آن که با اعلام فراخوان، نشست خبری و رونمایی از پوستر (اعلان) برگزار شد.

سوال: محورهای این جشنواره چیست؟
زارع زاده: این جایزه در پنج بخش رمان، داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه و طرح داستان برگزار می شود و چون در اولین دوره آن هستیم، همه گروه های سنی با هر موضوعی می توانند در آن شرکت کنند.

سوال: این جایزه در سطح ملی برگزار می شود یا در سطح بین المللی؟
زارع زاده: در اولین دوره در سطح ملی برگزار می شود.

سوال: ارزیابی آثار ارسالی به چه صورتی انجام می شود؟
زارع زاده: با توجه به اینکه موضع جایزه داستان و بازآفرینی به صورت آزاد است، آثار دریافتی دسته بندی می شوند، سپس با انتخاب داوران ارزیابی خواهند شد.

سوال: در حال حاضر وضعیت داستان و قصه نویسی در کشور چگونه است؟
زارع زاده: نیازمان به داستان روزانه و روزمره است. از گفتگوهای عادی گرفته تا استفاده از فضای مجازی، تلویزیون، نمایش، فیلم، سریال، پویا نمایی و بازی ها که همگی دارای داستانی است و به تازگی کسب و کارهایمان هم برای خود داستانی دارند.

دیگر خبرها

  • جشنواره پژواک رادیو با تقدیر از پیشکسوتان و برنامه‌سازان برگزار شد
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است
  • هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود
  • جشنواره شمیم ریحان در استان قم برگزار می‌شود
  • آغاز داوری آثار ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند
  • آغاز ششمین فصل آموزشی توانمندسازی فعالان گردشگری مازندران
  • پژواک سوم به گوش می‌رسد