Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@15:19:37 GMT

۵ شهر مازندران در مدار نارنجی شدن کرونایی

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۴۸۷۴

۵ شهر مازندران در مدار نارنجی شدن کرونایی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، براساس جدیدترین اعلام نرم‌افزار ماسک؛ مناطق جدید در مازندران وارد وضعیت پرخطر کرونایی شدند.

براین اساس پنج شهرستان مازندران در وضعیت نارنجی و ۱۷ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

براساس آخرین به‌روزرسانی رنگ‌بندی کرونایی مناطق مختلف کشور در سامانه ماسک وزارت بهداشت، از چهارم آبان در استان مازندران علاوه بر نور شهرستان‌های قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه و تنکابن به وضعیت نارنجی در می‌آیند و ۱۷ شهرستان نیز در وضعیت زرد قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت کرونایی استان مازندران در رنگ‌بندی جدید اپلیکیشن ماسک؛ شهرستان‌های با وضعیت نارنجی شامل قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، نور و تنکابن و شهرستان‌های با وضعیت زرد نیز شامل گلوگاه، بهشهر، نکا، ساری، سوادکوه شمالی، میاندورود، سیمرغ و بابلسر، آمل، بابل، محمودآباد، نوشهر، چالوس، رامسر، فریدونکنار و عباس آباد و کلاردشت هستند.


انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج
  

منبع: فارس

کلیدواژه: نرم افزار ماسک رنگ بندی کرونایی شهرهای مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد

فرماندار سوادکوه، گفت: ۱۰ واحد مسکونی دچار خسارت شد و با توجه به گستردگی خسارت سیل برآورد خسارت هنوز مشخص نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، رمضان غلامی اواتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مورد آخرین وضعیت خسارت ناشی از سیل در این شهرستان، اظهار داشت: بازدیدهای میدانی در حال انجام است و خسارت بسیار سنگینی در بحث سردهنه‌ها، دیواره‌ها، جاده‌ها و بخش مسکن وارد شده و فعلا حدود 10 واحد مسکونی اعلام خسارت شده که 4 واحد در منطقه " بالازیراب" و بقیه در بخش مرکزی بوده است.

وی افزود: سردهنه‌ها آسیب جدی دیده‌اند از جمله در منطقه "کسلیان" در بخش زیراب، بخش مرکزی، راستوپی و ولوپی در واقع می‌توان گفت کل شهرستان درگیر سیل بوده است.

فرماندار سوادکوه گفت: برآورد مالی هنوز مشخص نشده، چرا که هر لحظه خسارت‌ها اعلام می‌شود و در حال جمع‌بندی خسارت‌ها در بحث مسکن و سردهنه‌ها هستیم؛ در بخش زیراب و بخش مرکزی مسدود شدن راه را داشتیم و حوزه‌های شهری و روستایی شهرستان درگیر شد.

غلامی اواتی با بیان اینکه باتوجه به پیش‌بینی‌‌ها تمهیدات لازم در نظر گرفته شده بود، تصریح کرد: اگر تمهیدات در نظر گرفته نمی‌شد یک ساختمان 4 طبقه در منطقه بالازیراب از بین می‌رفت، اما آمادگی که از قبل وجود داشت باعث حفظ این ساختمان شد.

وی یادآور شد: آماده‌ باش دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان شهرستان با توجه به پیش‌بینی‌ها وجود داشت و مواردی از جمله پاکسازی معابر، جوی‌ها و کانال‌ها باعث شد از آسیب‌های بیشتر از حالت فعلی جلوگیری شود.

فرماندار سوادکوه با بیان اینکه با توجه به وجود خسارت در سطح بالا و مراجعه افراد میزان مالی خسارت هنوز کاملا مشخص نشده است، بیان کرد: خسارت‌ها با توجه به مراجعات در زمینه مسکونی، کشاورزی، سردهنه‌ها باعث شده افراد در حال مراجعه و اعلام خسارت باشند و در حال مستندسازی هستیم و افراد خسارت دیده جدیدی مراجعه می‌کنند، برخی افراد در محلات نبودند و پایان هفته مراجعه می‌کنند و خسارت جدید اعلام خواهد شد، از این رو جمع‌بندی مالی کامل نشده و همچنان در حال بازدید میدانی هستیم‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • (ویدئو) وقوع سیل در مازندران با آمل و بابل و سوادکوه چه کرد؟
  • شرایط ترافیکی و جوی در راه‌های مازندران
  • تردد در راه های مازندران عادی و روان است
  • رفع تصرف ۴ هزار مترمربع از اراضی ملی سوادکوه
  • نجات گردشگران ناپدید شده در جنگل‌های سوادکوه
  • ایلان ماسک: با ۶۰۰۰ ماهواره در مدار زمین، هیچ مدرکی برای بیگانگان ندیده‌ام