Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم کشتی آزاد مقاومت تهران گفت: حسن رحیمی دارنده مدال طلای قهرمانی جهان و از قهرمانان المپکی ما که همواره روحیه بسیجی و پهلوانی ایشان زبانزد ورزشکاران بوده و هستند، قبول زحمت کرده و مسئولیت سرپرستی را برعهده گرفته اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از  روابط عمومی سازمان ورزش بسیج، رضا صفری سرپرست تیم کشتی آزاد مقاومت تهران هدف از حضور این تیم در لیگ برتر کشتی را کمک به ورزش کشور، کشف استعدادهای ورزشی و همچنین برنامه ریزی بلند مدت جهت سال های آتی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین یاد آور شد که از آخرین حضور باشگاه مقاومت در لیگ کشتی نزدیک به 14 سال می¬گذرد و امسال این باشگاه با عزمی راسخ پای در این مسابقات گذاشته است. سرپرست کشتی باشگاه مقاومت در خصوص هزینه های صورت گرفته نیز اعلام کردند، با توجه به بهره گیری از پتانسیل سرباز و بسیجی هایی که همواره کمک حال ما بوده اند این تیم با هزینه بسیار پایینی در مقایسه با هزینه های میلیاردی سایر تیم ها بسته شده است.

صفری در خصوص انتخاب سرمربی تیم هم بیان داشت که آقای حسن رحیمی دارنده مدال طلای قهرمانی جهان و از قهرمانان المپکی ما که همواره روحیه بسیجی و پهلوانی ایشان زبانزد ورزشکاران بوده و هستند، قبول زحمت کرده و این مسئولیت را برعهده گرفته اند.

شایان ذکر است تیم مقاومت تهران در گروه ب و با تیم های صنایع مازندران، ستارگان ساری و خراسان جنوبی همگروه است که از روز 7 آبان در جویبار به مصاف حریفان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان ورزش بسیج کشتی حسن رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۴۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذرپیرا هم المپیکی شد/ ۵ سهمیه حضور در پاریس برای کشتی آزاد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات کشتی آزاد گزینشی المپیک به میزبانی قرقیزستان، در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۱ از سد آرش یوشیدا از ژاپن گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله برابر حریف مغولستانی با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و پنجمین سهمیه کشتی آزاد ایران را به دست آورد.

کد خبر 6082662

دیگر خبرها

  • آذرپیرا هم المپیکی شد/ ۵ سهمیه حضور در پاریس برای کشتی آزاد
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی در خوی
  • جنجال دقایق پایانی و محرومیت سرپرست هوادار
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • خبر عجیب در مورد سرپرست استقلال که تایید نشد
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد
  • فوتسال ایران برابر افغانستان سفید پوش شد
  • امروز، تشییع مربی سابق پرسپولیس