Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - بانک سرمایه در راستای توسعه خدمات الکترونیکی و پیشگیری از هر گونه سوء‌استفاده احتمالی، امکان استعلام برخط اصالت گواهی‌های تمکن مالی را فراهم نمود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در راستای توسعه خدمات الکترونیکی و با هدف پیشگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی از گواهینامه‌های صادره از سوی شعب بانک، تمامی مراکز دریافت‌کننده گواهی تمکن مالی برای حساب مشتریان بانک سرمایه می‌توانند با مراجعه به صفحه اصلی وب‌سایت این بانک و با استفاده از منوی «خدمات ارزی» و لینک ایجادشده در این خصوص با عنوان «استعلام اصالت گواهی تمکن مالی» یا با وارد نمودن آدرس اینترنتی https://igcf.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sbank.ir در مرورگر خود، نسبت به استعلام برخط اصالت گواهی‌های تمکن مالی صادره از سوی بانک سرمایه اقدام نمایند.

 

این گزارش می افزاید پس از ورود به سامانه مذکور لازم است کد رهگیری مشخص شده در بالای گواهی در کادر مربوطه وارد شود تا پس از کلیک بر روی عبارت «استعلام»، تصویر گواهی حساب صادره جهت حصول اطمینان از اصالت آن به نمایش درآید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک سرمایه اصالت گواهی تمکن مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۴۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، شهریور ماه سال گذشته بود که ولی الله سیف رئیس کل پیشین بانک مرکزی طی صحبت هایی از صورت های مالی یک بانک گفت که گویا در آن دستکاری هایی صورت گرفته بود. او گفت: یک بانک ۱۰ هزار میلیارد تومان سود نشان داده بود که با اعمال شرط گزارش حسابرسی تبدیل به ۲۰ هزار میلیارد زیان می‌شد. یکی از وزرای دولت قبل، حسن روحانی را از سقوط شاخص بورس ترساند و رئیس جمهور سابق نگذاشت بانک مورد حسابرسی درست قرار بگیرد!  ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IsV

دیگر خبرها

  • مقررات جدید اروپا برای مبارزه با پولشویی
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • بانک های چینی در معرض تحریم
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • رونمایی از پست بانک متحول شده