Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@08:01:14 GMT

آغاز موج ششم کرونا قریب‌الوقوع است

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۴۹۴۶

آغاز موج ششم کرونا قریب‌الوقوع است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج از تمام کسانی که تریبون در اختیار دارند خواست تا با اقناع افکار عمومی نسبت به آثار موج ششم کرونا مردم را آگاه سازند.

غفور قاسم پور روز دوشنبه سوم مهرماه با بیان اینکه صیانت از سلامت مردم اولویت اساسی است گفت: خوشبختانه در مرکز استان البرز فرایند واکسیناسیون عمومی به نحو مناسبی در حال انجام است و با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها ضروری است که بسترهای ترغیب و اقناع افکار عمومی برای آن دست افرادی هم که هنوز واکسن دریافت نکرده‌اند فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: با وجود انجام واکسیناسیون عمومی، وقوع موج ششم کرونا به دلیل آغاز به کار مراکز مختلف از جمله دانشگاه‌ها و مدارس قریب الوقوع است و باید با آمادگی کامل این موج را نیز پشت سر بگذاریم.

معاون استاندار ادامه داد: تکمیل تجهیزات بیمارستان‌ها در مرکز استان ضروری است و باید نسبت به رفع نواقص و کمبودها تا پیش از شروع موج جدید اقدام نماییم.

وی بیان کرد: از آنجا که تعطیلی‌ها و محدودیت فعالیت مشاغل و گروه‌ها رو به کاهش است با مدیریت هوشمند باید موج بعدی را نیز مدیریت کنیم.

/ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمد حسین رمضانی گفت: در پی انتشار خبری در یکی از پایگاه‌های خبری گیلان در تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، با عنوان «تنبیه فیزیکی دانش آموز در یکی از مدارس سنگر» و رو تیتر «با معلم خاطی برخورد می‌شود؟»، اذعان می‌شود که این موضوع مربوط به سال گذشته است و با فرد خاطی هم برخورد شد.

وی افزود: پس از شکایت خانواده یک دانش آموز اهل سنگر از تنبیه بدنی فرزندشان در مدرسه، آبان سال گذشته، پس از بررسی‌های انجام شده و معرفی این معلم به هیئت تخلفات اداری، تخلف معلم مدرسه مشخص شده و رای محکومیت وی صادر شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: بر اساس مواد ۸۱ و ۸۲ آیین نامه اجرایی مدارس، هرگونه تنبیه بدنی دانش‌آموز و بدرفتاری ممنوع است.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • کناره گیری قریب الوقوع فرمانده منطقه مرکزی ارتش اسرائیل
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • فرهنگ سازی و اغنای عمومی در حوزه عفاف حجاب اساسی و ضروری است
  • دو سوم صهیونیست‌ها ادعای پیروزی قریب الوقوع نتانیاهو در غزه را باور ندارند
  • جلب مشارکت خیرین در امر سلامت ضروری است
  • سفر قریب الوقوع اردوغان به عراق پس از ۱۳ سال
  • بحث عفاف و حجاب باید در اولویت فعالیت‌های دانشگاه باشد
  • ضرورت اتاق فکر برای تحقق سند فرهنگی استان مازندران
  • آوارگی مجدد هزاران فلسطینی به دلیل حمله قریب‌الوقوع صهیونیست‌ها به رفح