Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - در روزهای اخیر کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شد متعلق به یک کمپ ترک اعتیاد در استان گلستان است که برخی از افراد در این فیلم، فرد دیگری که گفته شده از مددجویان این مرکز است را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، در روزهای گذشته فیلمی کوتاه که حاوی ضرب و شتم یک بیمار معتاد است در فضای مجازی استان گلستان بارها بازنشر شده که واکنش‌های مختلفی را در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود این فیلم مربوط به یک کمپ ترک اعتیاد در شهر گرگان است که چند نفر از مسئولان این کمپ، فرد معتادی را به شدت مورد ضرب و جرح قرار دادند.

این موضوع که با واکنش‌های منفی زیادی در فضای مجازی استان گلستان مواجه شده از سوی اداره کل بهزیستی استان گلستان نیز مورد تأیید قرار گرفته است.

معاون پیشگیری بهزیستی استان گلستان با تأیید این موضوع از اقدام فوری برای برخورد با عوامل این اتفاق خبر داده است. مریم رضایی علت این ضرب و شتم را، اقدام به فرار یکی از مددجویان این مرکز ترک اعتیاد عنوان کرده است.

ضرب و جرح عمدی جزو جرایم پرتکرار در آذربایجان‌ غربی استهتک حرمت ‌مادر شهیدی در شوش / دستور دادستان ‌شوش ‌برای شناسایی عاملان ضرب و جرح این حادثهخوزستان| پرونده ضرب و جرح دختر آبادانی به‌صورت ویژه از سوی قوه قضاییه پیگیری می‌شود

رضایی در این باره اظهار داشت: طی بررسی موضوع و بازبینی فیلم دوربین‌های مرکز، فردی که جهت درمان اعتیاد در مرکز نگهداری می‌شد قصد فرار داشته و مسئولان حاضر در کمپ نسبت به بازگشت او اقدام کرده بودند.

این مقام مسئول در بهزیستی استان گلستان با تأکید بر برخورد قاطع با عوامل این اتفاق، بر رعایت ضوابط کاری و مشنور اخلاقی در این سازمان تأکید کرد و گفت: تأکید ما در ارائه خدمات همواره حفظ حرمت و کرامت مددجویان بوده است. برای همین پس از بررسی تصاویر دوربین‌ها، تصمیم به برخورد قانونی و قاطع با این مرکز متخلف گرفته شده است.

رضایی افزود: برای بررسی نهایی و تشکیل پرونده و رای کمیسیون مربوط، فعالیت این مرکز ترک اعتیاد به حالت تعلیق در آمده و با عوامل موضوع برخورد قاطع صورت گرفته ضمن اینکه یکی از مدیران این مجموعه به علت مسامحه و سهل انگاری از کار معلق شد.

معاون پیشگیری بهزیستی گلستان افزود: انتقال موضوعات به مجموعه اداره کل بهزیستی موجب تسریع بر امر نظارت مداوم این اداره کل دارد و شهروندان می توانند موضوعات مشابه را قبل از نشر در فضای مجازی که در برخی مواقع سبب از بین رفتن کرامت مددجویان تحت پوشش می‌شود، به صفحات مجازی این اداره کل و یا مدیران ارشد این اداره کل انتقال دهند تا در اسرع وقت پیگیری و حل شود تا موجب جریحه دار شدن افکار عمومی نشود.

انتهای پیام/581/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فضای مجازی استان گلستان ترک اعتیاد ضرب و شتم ضرب و جرح اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که هر ۲ بار لغو شد.

با تصمیم هیات رئیسه مجمع انتخاباتی این فدراسیون در روز ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود تا این فدراسیون رئیس جدید خود را بالاخره بشناسد.

برای انتخابات ۱۱ نفر برای احراز پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده بودند، اما در نهایت ۶ نفر برای حضور در انتخابات تایید شدند. افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی‌منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری نفرات تایید شده هستند.

پیش از این یوسف بهتری ریاست فدراسیون را برعهده داشت که از سمت خود کناره‌گیری کرد و مجید زارعیان به‌عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • عاقبت فرار از خانه به‌عشق خواستگار شیشه‌ای
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان