Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - در این برنامه که در طی دو ماه (آبان و آذر ماه سال 1400)  برگزار می‌گردد، همه کاربران و مشترکان همراه اول می‌توانند امکان مشارکت و یافتن شانس بهره‌مندی از جوایز قابل توجه برخوردار گردند.
همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، کمپین جدیدی برای تشویق کاربران خود، و اعطای جایزه به آنان راه‌اندازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمپین در ادامه برنامه‌های ادواری همراه اول برای تشویق مشترکان خود و تقدیر از همکاری آنان است.

در این برنامه که در طی دو ماه (آبان و آذر ماه سال 1400)  برگزار می‌گردد، همه کاربران و مشترکان همراه اول می‌توانند امکان مشارکت و یافتن شانس بهره‌مندی از جوایز قابل توجه برخوردار گردند.

تعریف کلی طرح
تمامی مشترکین  همراه اول(بدون هیچگونه محدودیتی) برای بهره‌مندی از شانس برنده شدن جایزه 50 میلیون تومانی، کافیست مبادرت به خرید یا فعال‌سازی سیمکارت دائمی یا اعتباری خود نمایند، یا بسته اینترنتی یا مکالمه خرید کنند. طبعا در نتیجه اجرای این طرح، مشترکان تشویق می‌شوند بسته‌های بیشتری خریداری نمایند، یا به فعال‌سازی سیمکارت جدید یا قبلی خود مبادرت کنند. 

شانس برنده شدن جایزه
ناگفته پیداست که حضور بیشتر در این طرح، ‌بر حسب امتیازدهی خواهد بود و نتیجتا کسب امتیاز بیشتر، شانس برنده شدن را افزایش می‌دهد. 
مطابق جزئیات اعلام شده، به شکل زیر می‌توان امتیاز حضور در قرعه‌کشی را افزایش داد:
-    فعال‌سازی سیمکارت دائمی: 100 امتیاز
-    فعال‌سازی سیمکارت اعتباری: 10 امتیاز
-    خرید بسته‌های مکالمه و دیتا: هر 10 هزار تومان یک امتیاز

نحوه ثبت نام در طرح مسابقه
تعداد برندگان هر یک از ماه‌های آبان و آذر 20 نفر خواهد بود که در پانزدهم ماه بعد و طی قرعه‌کشی مشخص خواهند شد.
علاقه‌مندان برای شرکت دراین طرح باید ابتدا در آن ثبت نام نمایند که این ثبت نام نیز رایکان است و به شکل زیر انجام می‌گیرد:
-    شماره گیری کد دستوری *10*35# 
در ضمن در هر مقطع از برگزاری برنامه، مشترک قادر خواهد بود وضعیت خود را با استفاده از کدهای دستوری زیر دریافت نماید:
 

 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: همراه اول قرعه کشی همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!

بازیکنانی که امروز برای میامی هیت مقابل بوستون سلتیکس درخشیدند، همان بازیکنانی بودند که هیت قرار بود برای جذب دیمین لیلرد به پورتلند تریل بلیزرز بدهد، پیشنهادی که پورتلند آن را رد کرد.

طرفداری | بامداد پنجشنبه به وقت تهران، دو بازی در جریان رقابت های پلی آف NBA  برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر نتایج و مهم ترین اتفاقاتی که طی این چند مسابقه رقم خورد.

بوستون سلتیکس ۱۰۱-۱۱۱ میامی هیت (۱-۱ مساوی)

پس از بلو اوت شدن در بازی اول سری، انتظار می رفت بوستون سلتیکس این بار آسان تر از قبل مقابل میامی هیت به پیروزی برسد، با این حال نابغه ای به نام اریک اسپولسترا روی نیمکت هیت می نشیند که فکر دیگری در ذهن داشت. میامی هیت رکورد سه امتیازی تاریخ فرنچایز خودش در تعداد سه امتیازی در یک بازی پلی آف را شکست (۲۳ سه امتیازی) و مزیت بازی خانگی که سلتیکس کل فصل برای به دست آوردن آن تلاش کرده بود را از آنها گرفت. بازی های سوم و چهارم این سری در میامی برگزار خواهند شد، اگر هیت هر دو بازی را به سود خودش خاتمه دهد، بهترین تیم فصل عادی را در خطر حذف قرار خواهد داد، آن هم در شرایطی که هنوز جیمی باتلر را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

تایلر هیرو در این بازی آمار عالی ۲۴/۵/۱۴ با شش سه امتیازی ثبت کرد، هیرو اولین بازیکن تاریخ هیت است که در یک بازی پلی آف چنین آماری ثبت می کند و در کل لیگ هم تنها هاردن و لوکا دانچیچ چنین آماری در کارنامه دارند. کیلب مارتین و بم آدبایو هم هر کدام ۲۱ امتیاز گرفتند. رکورد اریک اسپولسترا در بازی دوم سری هایی که در آنها ۰-۱ عقب میفتد، ۳-۱۰ است! قبل از این که بخواهید جی های سلتیکس را به خاطر نتیجه سرزنش کنید، بدانید که هر دو بازی خوبی انجام دادند. تیتم ۲۸/۸/۳ ثبت کرد و براون هم ۳۳/۸. سلتیکس به خاطر عملکرد افتضاح کریستاپس پورزینگیس (۶ امتیاز با فیلدگل ۱ از ۹) و جرو هالیدی (۹ امتیاز با فیلدگل ۴ از ۱۲) شکست خورد. از هفت بازی آخر پلی آفی که هیت در خانه سلتیکس انجام داده، ۵ بازی به سود این تیم تمام شده.

اوکلاهماسیتی تاندر ۱۲۴-۹۲ نیواورلینز پلیکانز (۲-۰ به سود تاندر)

تاندر همین چند روز قبل شبیه به یک تیم جوان پلی آف ندیده به نظر می رسید و به زور مقابل تیم هشتم کنفرانس غرب به یک پیروزی خانگی رسید. در بازی دوم اما اوضاع متفاوت شد، همه بازیکنان تیمی که دومین میانگین سنی جوان لیگ را دارد، شبیه بازیکنان باتجربه و پلی آف دیده به نظر می رسیدند. صدرنشین کنفرانس غرب به راحتی حریفش را بلو اوت کرد و با خیالی آسوده به نیواورلینز سفر خواهد کرد.

چت هولمگرن پس از بیش از یک دهه به اولین روکی تبدیل شد که در یک نیمه بازی پلی آف، حداقل ۲۰ امتیاز می گیرد. جیلن ویلیامز کارش را با ۲۱/۵/۷ تمام کرد، شی گیلجس الکساندر ۳۳ امتیاز گرفت و آمار نهایی چت هم روی ۲۶/۷ ایستاد. جیلن ویلیامز، شی گیلجس الکساندر و چت هولمگرن روی هم آمار ۸۰ امتیاز، فیلدگل ۶۵٪، ۵۰٪ سه امتیازی و ۹۰٪ سه امتیازی به جا گذاشتند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • قرعه کشی جشنواره نوروزی ۱۴۰۳ پاکشوما برگزار شد
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد | ۴۷ میلیون جایزه برای مشترکان خانگی
  • مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • قطع گاز در رشت و خمام